torsdag den 8. september 2011

Mon jeg kan det.....

Så gik der endnu en dag og dagen idag er gået med at lære mig selv at brodere, har lånt politikens bog om at brodere på biblioteket og siddet og studeret det nærmere med de forskellige sting.
Bogen er ellers rigtig god, kunne bare godt have brugt nogle flere færdige billeder i, som jeg kunne kopiere, til at øve mig på, men det var der desværre ikke, så det er blevet til lidt freestyle eller hvad man skal kaldet og indtil videre ser resultatet sådanne ud.

ja hvad det hele ender med bliver jo så spændende om det bliver godt.

Er som sædvanlig ikke helt tilfreds, men nu er det jo også første gang

Og så mangler der jo kun 8 faste læsere i min give away...... ihhh jeg glæder mig meget til at se, hvem der løber af med gimpesættet

mange dejlige hilsner

marion

Ingen kommentarer:

Send en kommentar