tirsdag den 4. oktober 2011

så....

Er der sat garn på hylder, men er langt fra færdig mangler stadig at gøre hele den anden ende klar
der, hvor jeg skal sidde at strikke.

Men mangler lige en reol, og den skal jeg hente hos en veninde i weekenden har nemlig været så heldig at få lov at arve en reol og en kommode.

Men så er det faktisk også perfekt.

Men synes lige at i skal have lov til at se, hvor langt jeg er nået indtil nu

se bare en lækker reol, den har min mand bygget til mig til alt det garn jeg har på cones

Og her er dalegarnet presset godt ind for at det hele kunne være der :-)

Håber i alle har haft en skøn dag


2 kommentarer:

  1. Nøøøøjjj!!!
    Det ser rigtig fint ud.
    Jeg kan godt forstå du er glad for det, det må da være super dejligt med et så stort et værelse bare til sig selv og garn!!! :-D
    Det er en fin special-designet conereol du har fået!! ;-)

    Tillykke med det!!

    SvarSlet
  2. Også tillykke med dit nye værelse med plads til ALT det garn. Du kan rigtig sidde og planlægge og drømme når du sidder og strikker. Lækkert, lækkert (bare det var mig). Ingen misundelse herfra.

    Kh. Lis

    SvarSlet