fredag den 8. maj 2015

Rydder op og sælger ud.....

Jeg gik jo igang med et oprydningsprojekt for længe siden efterhånden...

Og blev som sådanne også færdig, men alligevel har jeg nogle kasser jeg flytter rundt på hele tiden, som bare irriterer mig, det er ting som jeg har lavet, som bare ligger og venter på at jeg bruger det...
Fakta er, at jeg nok aldrig kommer til at bruge det, enten er jeg blevet for tyk til det eller også er det bare ikke lige mig at have på...

Så derfor har jeg besluttet at sælge det. Jeg sætter det super billigt til salg, da jeg bare synes, at det skal videre ud til nogen som måske kan blive super glad for det og bruge det.
Det er ikke lavet med videresalg for øje, men bare fordi jeg elsker at sy og meningen var skam også, at jeg skulle bruge det, meeeen....

Jeg har brug for at det kommer videre da det fylder både i mit hoved og i mit rum, så hvis du finder noget du kan bruge kan du enten skrive en besked på mail Heksegarn@gmail.com eller som kommentar her.
Eller send en sms på 25639626
Skal nok prøve at svare så hurtigt som jeg kan.
Priserne er plus porto, du er selvfølgelig også velkommen til at komme og hente her, hvis du bor i nærheden...  Jeg har skrevet nummer på så det nemmere at finde ud af for mig, hvis der er nogle mål du ønsker så skriv bare og spørg..


 Nr. 5 raglan tunika/kjole str. L brugt 1 gang 75 kr.

Nr. 6 raglan kjole i jersey digital print aldrig brugt str. L.
175 kr.

Nr. 7 tunika i jersey str. 46 med stramt stykke om numsen
brugt få gange
150 kr.

Nr. 8 tunika i jersey str. 46 med stramt stykke om numsen
brugt en gang
150 kr.

Nr. 9 poncho strikket på maskinen i en tråd merinould og en tråd bomuld
aldrig brugt
250 kr.


Nr. 13 kjole str. Xl aldrig brugt
125 kr. 

Nr. 15 kjole uden ærmer med supermand logo str. L aldrig brugt
125 kr.

Nr. 20 Prøvekjole den er ikke lagt op, men skal jeg nok lige få fikset, hvis du køber den.
aldrig brugt str. XL, kan f.eks. bruges med et bælte hvis du er så heldig at have en talje :-)
Aldrig brugt 
125 kr.

 Nr. 21 Hæklet vest str. L hæklet i noget bomuld/hør virker det som om 
aldrig brugt
150 kr.

nr. 22. bluse syet i blondestof str. meget stor aldrig brugt
125 kr.


 Nr. 23 Hæklet poncho hæklet i supersoft str. m/l
200 kr. 

Nr. 28 Hæklet sjal i merino uld
175 kr.

Meget af det trænger til at blive strøget som du nok kan se, men det kun blevet krøllet af at ligge i en kasse.

Spørg endelig hvis det er noget. Har mobilpay eller kontooverførsel. Hvis du synes prisen er alt for dyr på den ting du gerne vil købe så skriv så finder vi nok ud af det :-)


6 kommentarer:

  1. Jeg kunne vist godt være interesseret i tempelblomst! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. den er lige blevet reserveret til imorgen, men skriver når hun har skrevet hvad hun har bestemt sig for imorgen håber det er ok....

      Slet
    2. Selvfølgelig. Har sendt dig en mail.

      Slet
  2. Sikke mange fine ting, super god ide at sælge det her, kender godt det alt det i skabene, man alligevel aldrig får brugt.

    SvarSlet
  3. Flotte ting du har produceret. Dem jeg var interesseret i er desværre væk. Jeg så det for sent, det var ærgeligt. Jeg håber du får et godt salg.

    SvarSlet
  4. God ide at sælge lidt ud :o)

    SvarSlet