tirsdag den 11. august 2015

byder velkommen til

Hverdagen igen... 

Ferietiden er nu en meget god tid, alting bliver ligesom sat lidt på standby, og det er jo også ganske rart ien tid. 

Nu har jeg jo ikke rigtig noget arbejde i denne tid, så derfor kommer hverdagen først rigtig når drengene starter i skole igen.
Det gjordede igår, og harglædet mig til, at der kommer lidt mere struktur på dagene.

Kom igang med min træning igen i går, og skønt at komme igang igen. Det hjælper mig meget i forhold til min træthed, så det er bare med at holde det vedlige.

Jeg har valgt mig en ny tilgang til det hele. Har valgt at forsøge at acceptere trætheden som en del af mit liv, istedet for hele tiden at forsøge at kæmpe imod.
Og må jo nok erkende, at når der nu er gået så længe, ja så bliver det nok ikke meget anderledes...
Her står jeg så overfor to valg, jeg kunne enten vælge at sætte mig ned og tude og synes, at det er synd formig og livet er uretfærdigt
Eller også kan jeg vælge, at ja sådanne er det nu engang blevet, hvad gør vi så for at få det til at passe ind i livet...
Jeg har selvfølgelig valgt den sidste for fandme nej, om den skal have lov at sejre over mig og min fremtid.
Selvfølgelig er der dage indimellem hvor jeg bliver ked af det er som det er, det er de dage, hvor jeg har en ide om nogetjeg rigtig gerne vil, som jeg simpelthen ikke kan.
Men sådanne dage bliver færrere og færrere efterhånden som jeg lærer at genkende tegnene for hvornår nok er nok og jeg lærer at sige fra.
Planlægning er også en rigtig god ting, som er en stor del af min hverdag, og som gør, at jeg ofte kan planlægge mig ud af at trætheden bestemmer...
Det lyder jo altsammen meget nemt, men nu skal jeg igang med at forsøge at leve sådanne, og synes nu egentlig at det allerede har hjulpet bare det, at jeg har acceptertet det som det er.

Nu gælder det så bare som at få det hele til at gå op i en højere enhed, men mon ikke det nok skal lykkedes?
Har ihvertfald startet med at bede om et møde med min sagsbehandler på jobcentret også ser vi hvad vi kan finde på sammen, er nemlig rigtig heldig at have en super dygtig sagsbehandler...

Men nu vil jeg hygge mig lidt med mit strikketøj, i dette mørke våde vejr, ligeså smukt som dagen startede igår med høj solskin, ligeså mørk, vådt og med lyn og tordentorden startede den idag. Heldigvis ser det ud til at lysne i det fjerne.

Håber du får en skøn og dejlig dag...



Ps. Har stadig ikkefundetud af hvordan jeg får overført alledeblogs jeg læser til bloglovin så jeg kan læse dem fra min tablet.....

2 kommentarer:

  1. Hej Marion. Jeg kan godt forstå det ikke må være let at justere sig efter sådan en omgang du har været igennem. Men jeg synes heldigvis det lyder som om du finder mere og mere fodslaw ifht. hvad du kan og ikke kan, og er på rette vej til at kunne få en god hverdag, med den træthed, der nu i større og mindre omfang er blevet din følgesvend. Det lyder som om du allerede er kommet rigtig langt, selvom det nok ikke føles sådan, når du står midt i det. :o)

    SvarSlet
  2. Buy USA Facebook Accounts

    Buy Twitter followers from real accounts that engage with likes, retweets, and more. 500% Money-Back Guarantee. We offer 24/7 phone support. Find the best Twitter Follower Suppliers out there. From the best service to best customer support, and above all, avoid getting ripped off!

    Please visit our service link: Buy Facebook Accounts Buy USA Facebook Accounts

    Buy Twitter followers from real accounts that engage with likes, retweets, and more. 500% Money-Back Guarantee. We offer 24/7 phone support. Find the best Twitter Follower Suppliers out there. From the best service to best customer support, and above all, avoid getting ripped off!

    Please visit our service link: Buy Facebook Accounts

    SvarSlet