tirsdag den 29. november 2011

lige lidt jammer....

Ja vil nu mene, at jeg af personlighed er temmelig positiv...
Jeg ser som regel altid det gode i alting, og prøver at finde en lys side på tingene...

Og det har ellers lykkedes meget godt indtil videre synes jeg nu...
Har stået igennem 2 måneder uden løn, i forbindelse med, at jeg lukkede  køreskolen, og at det tager lang tid at behandle min dagpengeansøgning.
Stået imod da vores lige godt 2 år gammel tørretumbler sagde stop....
Lige fået godkendt min dagpengeansøgning, men dog med næsten minimumstaksten inden for dagpenge...
og en hel masse andre ting..

Og idag sad jeg faktisk og tænkte, ja nu skal det nok gå altsammen.....

Og hvad sker der så, manden skal tænde op i fyret, og så er der sørme vådt inde i fyret...
og hvor kommer det vand mon fra...... Ja tænk sig nu er der dælme et hul i kedlen.......
Positive Marion tænker, det googler vi da lige og finder en ny kedel ikke noget problem i det, og tænk jer en ny koster
11000 kr.....
det er jo fuldstændig vanvittigt......

Nå men så er det man skal tænke, at det der ikke slår en ihjel, gør en stærk...
eller noget i den stil....

Det skal nok gå altsammen vi finder nok en brugt et sted, men må da nok indrømme, at jeg da lige godt kunne have tænkt mig at få et nervøst nervesammenbrud der.... for synes sgu ellers lige, at det hele var ved at være godt igen.....

Et andet spørgsmål er, kan jeg ændre mit navn på denne blog, eller skal jeg lave en helt ny blog, ville være temmelig ked, af at de blogs jeg læser fast lige forsvinder ud i den blå luft, og også at jer der gider læse min blog forsvinder vupti væk...
Og har jo ikke noget der hedder heksegarn mere, vil bare gerne være mig selv på denne blog... eller måske jeg bare skulle lave en helt ny....
Ja jeg ved det ikke gode forslag modtages meget gerne :-)

1 kommentar:

  1. Hej Marion. Tak for sidst, det var hyggeligt at møde dig.
    Du kan sagtens ændre navnet på din blog, uden at miste dine faste læsere.
    Godt at du stadig har lidt optimisme i behold trods modgang. Somme tider kommer alt det sure bare lige oveni hinanden, men træls - det er det.

    KH Nete

    SvarSlet