onsdag den 30. november 2011

Så har jeg fået lavet endnu en kjole, eller måske nærmere tunika

Igen i lilla, som i kan se kender jeg en der bare elsker lilla :-)


Synes også lige, at i skulle have et nærbillede af kanten, også lavet på maskinen.

Lige nu er jeg igang med en trøje/cardigan/jakke, ved ikke helt, hvad jeg skal kalde den, uhhh, hvor er jeg i tvivl om det bliver godt eller skidt, men det må prøves, det er meningen, at den lidt skal passe til denne kjole :-)
Men vi må jo se, hvad det bliver til...
Ihhh vil så gerne have lavet noget til mig selv, men er kommet til at love at lave en kjole mere for en anden som er noget mere farvelade end de andre jeg har lavet, og har også en masse julegaver jeg lige skal nå....
Nå men godt, at der er meeeeeeeeeeeeeget længe til jul or not :-)
typisk mig, at være sent på den.....

1 kommentar:

  1. Jeg er altså heeelt vild med den tunika. Modellen er bare så skøn. Gid det var min! :-)

    SvarSlet