onsdag den 22. maj 2013

Luller mig ind....

i tæpper og nyder at skulle ingenting...

Har nydt at sidde i sofaen i en stilhed og ensomhed uden en lang liste af ting jeg lige burde nå...
Nok er der ting jeg burde nå, men idag har jeg givet mig selv fri...
Fri til bare at hygge og nyde...

Og tro mig jeg har nydt og hygget, siddet og lyttet til regnen der silede ned, og faktisk gav den helt rette stemning til hvad jeg lige havde brug for idag...

Har hæklet rundt og rundt...


Uden tanke for hvad det skal ende med og det vides ikke endnu... Men det er hyggeligt og jeg behøver ikke koncentrere mig om andet end den film jeg har hygget med på pcen....

Bagte boller til drengene kom hjem, regnvejrsdag er da lige til hjemmebagteboller.. Og fik beskeden, at jeg bare var verdens bedste mor.... vil nu lige sige, at det svinger med kort varsel om jeg er verdens bedste eller værste mor lige fortiden.... men som jeg også har sagt til ungerne ja det er meningen, at du skal hade din mor engang imellem :-)

Jeg hækler stadig videre og putter godt under mit tæppe, trods der er drøn på fyret. Og tænker at regnens silen forhåbentlig snart tager en ende....
Vores vandbeholder på 1000 l som var tom igår er nu helt fyldt, så mon ikke, at det er nok for denne gang.

Jeg vil putte videre og hækle videre rundt og rundt og se hvad det ender med....

8 kommentarer:

  1. Ihh I har da fået ny sofa, har I ikke ? Smuk sag, synes jeg. Dit hækletøj ser lækkert ud, du ved jeg er vild med pink og pasteller.

    Regnvejrsfri fik jeg ikke, var på job og fik så lavet en smule.
    Her er jeg også enten eller som mor. Det er vist noget enhver mor prøver. Det var dog værre med teenagepiger - uh det er godt det er overstået, så når drengene vores bliver 15 år falder de vist ned og går i hi, til de kommer ud som voksne mænd (siger mind mand).

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. jo det et stykke tid siden, det er arvegods, som vi har arvet af min bror :-)

      ja tænker også teenagepiger er nok værrere... Ja det med drengene har han helt ret i, har jo sendt to teenagere videre i livet, det værste i den process når de går i hi eller hvad man skal kalde det er sgu lugten på deres værelse... pyha....

      Slet
  2. Hvor er det bare godt med sådan en dag indimellem, spændende hvad det pinke ender med :)), og ja tak, kan godt huske mine år med preteens og teenagere i huset, så du får nok brug for flere hovedløse hæklerier

    SvarSlet
    Svar
    1. ork ja har haft 2 som er flyttet hjemmefra også drenge, men synes nu de to små er en anelse mere preteens eller tweens som jeg læste på nettet engang puha da da...

      Slet
  3. Det er lige sådan en rigtig regnvejrsdag skal være :o)
    spændende hvad det så er, det runde hækleri ender ud med :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det var bare en helt perfekt dag :-)

      ja jeg er skam også spændt på hvor langt jeg når :-)

      Slet
  4. Hej Marion.
    Jeg vil gerne i kontakt med dig, har skrevet til dig inde på Rokken.
    Hilsen Karina.

    SvarSlet
  5. Ja nu er det imellemtiden blevet søndag og solen står højt på himlen, så jeg håber du har smidt tæppet og nyder det gode vejr. God søndag.

    SvarSlet