onsdag den 29. maj 2013

Projekt ufo nedlæggelse

Er skudt igang...

Der har ligget indtil flere ufærdige projekter rundt omkring som bare flyder og irreterre mig, så nu måtte det være...

Kan strege 2 projekter af listen nu...

først denne bluse, som har ligget i snart et år og har været klippet, men bare manglet at blive syet sammen...


Det er en model jeg lavede sidste år, og hvis du sidder og får lyst til at lave sådanne en, så kan du finde vejledning til den lige her

der er snøre i siden så den får lidt effekt i siden... Synes nu, at den er blevet lidt vel rigeligt stor, selvom jeg nok vil mene, at jeg er nøjagtig samme størrelse som sidste sommer....


Også har jeg også fået denne lavet færdig, den har ligget et par uger på bordet og ventet på, at jeg kunne tage mig sammen til at få den syet sammen.
desværre flaner kanten lidt oppe ved halsen, så der må jeg lige se, hvad jeg kan finde på, for at det bliver bedre...

Sidder og skal holde mig vågen til kl. 23.30 i aften, for sunemanden skal til temanat på skolen og med på nattevandring, nattefodbold, lave gyserfilm mm.... han forsøger ihærdigt at sove lidt nu, så han får sovet lidt på forskud, men det ikke nemt, når man er en meget frisk dreng der helst løber rundt på væggene....
Skal først hente ham imorgen igen kl halv ni så det kan godt blive en lang nat hvis han ikke får sovet lidt...

Solen er endelig dukket frem her på det sydlige sjælland, men først hen under aften, ellers har dagen budt på en masse regn og rusk.. 
Men så er det godt, at der er lidt kreative sysler der venter på mig...

Næste projekt der skal udryddes er to tæpper der skal quiltes og have kanter på :-) Hvornår jeg når dertil, ha det må tiden vise :-)

Så nærmer vi os også snart tiden til at der bliver trukket en vinder i min give away... spændende hvem der smutter afsted med blusen :-)

Håber du får en god aften :-)





5 kommentarer:

  1. Hvor dejligt at få nogle UFOer aflivet - og jeg er vild med begge projekter - jeg ville ønske, at jeg var bedre venner med min symaskine - men den kan altså sådan sy lige og den slags ..... eller også er det "chaufføren", der ikke er øvet nok?!?
    Håber natteeventyret kommer til at gå godt - det lyder i hvert tilfælde spændende :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Kan du ikke lige komme forbi mig, og rydde op i mine. Jeg har nogle hængepartier som kun indebær hæftning af ender og i syning af knapper.
    Holder du dig vågen til kl 23 - da jeg da endnu ikke klar til at finde sengen desværre - for så er jeg igen træt når vækkeuret ringer i morgen tidlig.
    Forsat god aften...

    SvarSlet
  3. Det er en sand gaveregn, du har gang i med den give-away :o)
    Og en god ting at få gjort op med nogle UFO'er det giver plads til noget nyt :o)

    SvarSlet
  4. Der bare ikke noget bedre end at kunne krydse ting af to do listen, det er bare en god fornemmelse, den kjole er bare blevet skøn. Her krydser jeg fingre, måske tilsmiler lykkens gudinde mig:-)

    SvarSlet
  5. Dejligt at få tingene gjort færdige (øh, siger jeg, der intet får lavet færdigt!!!!).

    Glæder mig til at se dine quiltede tæpper.

    SvarSlet