mandag den 24. marts 2014

Ikke mindre end....

Det hele kongerige skal der til når min lille niece (som så ikke er så lille mere) skal have sit første barn til maj... Hun ved allerede det bliver en lille pige... Så derfor skulle det da laves i den nye skønne hindbær farve der lige er kommet. Jeg har valgt at strikke det easy care fra Mayflower som kan vaskes i maskinen, hvilket jo gør det nemmere når man får en lille ny...
Faktisk troede jeg, at jeg var ved at være lidt i tidsnød og havde heller ikke regnet med at jeg ville gå Igang endnu men jeg havde brug for at strikke noget som ikke krævede så meget, og har jo strikket dette et par gange efterhånden så det er et dejligt overskueligt projekt... 
Og nu jeg sidder og tænker over hvornår jeg startede så jeg Faktisk temmelig
Overrasket over hvor langt jeg allerede er nået for startede først sidste lørdag, men har så heller ikke strikket på andet eller lavet meget andet kreativt, og har jo haft en del tid i sofaen... :-)
Er lige startet på spidserne, de kan altså godt være en smule dræbende... Men på den anden side er de rigtig hyggelige at strikke og skønt at se på projektet tager form..



Så burde billedet kunne ses :-) havde blogget fra min telefon det var åbenbart ikke så godt  :-)

7 kommentarer:

  1. Det er så smukt et svøb. Jeg kan desværre ikke se billedet, så jeg kan ikke se farven, men mon ikke at den bare er lige i øjet til en lille pige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så burde du kunne se billedet det var åbenbart en dårlig ide at blogge fra telefonen når man er for doven til at åbne telefonen....

      Slet
  2. En fantastisk flot farve og et lækkert garn du har valgt!!! En heldig niece:-)

    SvarSlet
  3. Det er også et smukt sjal/tæppe. Et stort stykke arbejde som tager sin tid. Fin farve en med gang i det i steden for alt det i lyse farver man tid ser. Dejligt

    SvarSlet
  4. Det bliver en glad baby når hun bliver svøbt i så skøn en farve.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Flot farve, hun kan sagtens med sådan en gave, perfekt til en lille pige.

    SvarSlet
  6. Sikken en fuldstændig forrygende farve, hvor bliver det flot :-) Og det vil hun kunne glæde sig over i mange år - først til baby og måske senere til sjal :-)

    SvarSlet