lørdag den 3. september 2011

flagermus

ærmer ved jeg ikke lige om det helt kan kaldes, men fik da lavet min bluse færdig igår og resultatet blev


og som i kan se sprang jeg ud i at lave en pink sag...

Ovenover kan i se ærmerne og lige under kan i se et nærbillede af ærmerne



har lavet en lang snor i tyrkis lilla og pink som jeg binder trøjen sammen med



Er ellers typen der altid vælger sort, grå og hvid, men har besluttet mig for at iår skal der være nogle flere farver på

Har lavet den i garn som hedder calypsogarn, som er en blanding af hamp og viscose
garnet kan købes her

Og opskriften kan også købes her

Håber alle får en dejlig weekend vejret er jo skønt i disse dage, så det er bare med at nyde det så længe det varer.

mange nørklehilsner


Marion

Ingen kommentarer:

Send en kommentar