søndag den 11. september 2011

med på noderne

Ja har jo set en masse har sådanne en amioshop, så nu vil jeg da også flyve med på den dille, så er i fuld gang med at få lavet min lille online butik klar på nettet, men det tager lige lidt inden den er helt klar, for skal jo også være helt rigtigt.

Er også igang med at finde ud af det med paypal, kan godt se, at det er smart og sikrest for mine kunder at de kan betale på denne måde, men men ak og ve, synes godt nok at det er svært lige at finde ud af, hvordan man gør det.... strander ved at jeg skal vælge en knap, prøver at oprette denne knap, men skal angive prisen for varen, men der er jo forskellige varer så hvordan grejer man da lige den tænker jeg... hmm må nok have fat i lidt kyndig hjælp der for der er nok for meget blondine over mig.

Og er skam også blevet motoriseret på min strikkemaskine, har fået lov at låne en motor til min strikkemaskine, af en bekendt for at se om jeg vil købe den. Den er ellers meget smart må man da lige sige, den kører bare frem og tilbage og strikker løs.... men ved sørme da ikke lige om jeg synes, at jeg har råd til sådanne en sag, den koster jo en del. 
Men kan godt se det smarte når man skal strikke med nogle af de tunge ting så får man ikke lige det vrid i skulderen, men det kan vel også blive for moderne eller ??? Ja tiden vil vise, om den bliver min.

Synes lige i skal have lov til at se dyret, kan ikke få mit videoklip lagt ind så i må nøjes med et billede



2 kommentarer:

  1. hej
    ja spænde med sådanne en on.line butik, har selv tænkt over det, kan jo også se at der er mange som har sådanne en, men tjæner de nogle penge på det eller hvad? nå man jerg glæder mig til at se din når den er der.

    SvarSlet
  2. ja det ved jeg ikke om det gør, men må jo prøves af tænker jeg :-) men mangler lige et par ting som jeg håber bliver færdige imorgen. men skal nok skrive når den kommer på, og så må vi se om jeg sælger noget som helst :-)

    SvarSlet