fredag den 6. juli 2012

Tudetøsen

Faldt jo lige over kanal 4 her kl. 17og der var gilmore girls..

ved ikke om du kender serien, men en ret sød serie, og så var det sidste afsnit der lige rullede over skærmen. Uhh den serie er nu meget hyggelig engang imellem, så der fik jeg mig da lige en mindre tudetur over det afsnit. Ja man er da vel et følsom menneske :-)

Idag har jeg ikke været på job. Jeg havde en personlig ting der lige skulle klares, det trak ud og var lidt af en hård omgang så fik lov til at blive hjemme resten af dagen. Dejligt når der er fleksibilitet så det kan lade sig gøre. Når nu der lige var noget der ramte.

Imorgen er min frilørdag.
Den har jeg glædet mig til. Hvad vi skal ja det vides ikke endnu, der skal hygges med drengene hvis vejret bliver til det har jeg planer om en cykeltur sammen med dem.
Overvejer en tur til stege for at besøge den skønne annette i sy og strik, det er længe meget længe siden jeg har været der forbi, og har bare så dårlig samvittighed over, at jeg har forsømt hende. Hun er et skønt menneske som bare er god til at hjælpe med lidt af hvert.
Og så skal der da også være lidt kreatid... Men nu må vi se hvad dagen bringer tror bare vi tager den som den kommer :-)

Håber, at din weekend bringer noget godt til dig også :-)

Vejret håber vi bliver lidt bedre end i dag, selvom den nu er sluttet med dejligt solskin efter en ellers temmelig regnvåd dag.

2 kommentarer:

  1. Hej Marion
    Kender godt serien men har aldrig set det sidste afsnit. Håber at vejret arter sig så I kan komme på en cykel tur.
    God weekend

    SvarSlet
  2. hej Marion
    håber du har haft en rigtig god fridag
    og at den er blevet nydt i fulde drag.
    hilsen Mona

    SvarSlet