mandag den 8. august 2011

Glæder mig til weekenden

For den kan da kun blive god.

For lørdag kommer der nogle skønne qvinder og vi skal sidde i mit teorilokale og lære et computerprogram som hedder designa knit, hvor man selv kan designe sine egne strikkeopskrifter. Jeg skal bruge det til min strikkemaskinen har købt et kabel så den kan sluttes til maskinen også er det bare at se på skærmen, hvad man skal så det bliver rigtig spændende.
Og søndag skal jeg til min første messe i vejle, det bliver rigtig spændende skal over og se på en masse garn og finde ud af, hvad jeg skal have til min lille netbutik. Glæder mig helt vildt meget for aner jo ikke rigtig hvad det er udover at der er en masse dejligt garn og garn kan man da aldrig helt blive træt af. Og knapper masser af knapper ihhhhh hvor jeg bare glæder mig det bliver rigtig spændende.

Ellers er der ikke sket så meget nyt, eller det passer ikke men det er hemmeligheder så det må i vente med at få afvide håber ikke der sidder nogen og bliver alt for nysgerrige :-) men store planer har man vel altid så er det bare det om de bliver til noget.

I aften regner jeg med at blive færdig med en ny model jeg har strikket på maskinen den er bare lavet i det skønneste lækreste garn som er fin lammeuld med cashmere i, er sikker på at jeg kunne ligge og sove med det så blødt og lækkert er det. Jeg glæder mig til at vise jer den, for tror sørme at den bliver rigtig god, kan afsløre at den er grøn :-) men i bliver nødt til lige at vente til jeg har fået syet det sidste samme det tager jo lidt tid, hvis det skal blive rigtig pænt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar