søndag den 14. august 2011

Skøn søndag

Sidder her og summer og en dejlig og skøn søndag, som jeg har tilbragt i vejle.

Har nemlig idag været på min allerførste garnmesse ever. Og det var så skønt er fyldt med en masse dejlige indtryk og ideer, som jeg glæder mig til kommer ud af mine hænder forhåbentligt snart.

Jeg mødte også en masse spændende mennesker og fik en masse nye kontakter. Jeg mødte især en, som jeg ser meget frem til at samarbejde med.
Jeg håber at jeg inden længe vil kunne præsentere jer for et nyt mærke garn, som vil komme i min netbutik. Jeg siger jer bare, at i skal glæde jer, der er bare rigtig fede opskrifter med til garnet.

Men nu skal alle indtrykkene bare fordøjes også skal der bestilles hjem, dette garn er på ganske almindelige nøgler og er nok mest til håndstrik.

Men håber at i bliver bare halvt så begejstret som jeg :-)

Mange dejlige nørklehilsner fra

Marion

Ingen kommentarer:

Send en kommentar