torsdag den 25. august 2011

Lidt fraværende

Er jeg desværre for tiden.

Og det er der en rigtig god grund til, en af mine tvillingedrenge skal imorgen på slagelse sygehus og opereres i sit højre øre. Han har haft en del bøvl med sine ører og har fået lagt dræn en del gange. Men sidste gang de skulle lægge dræn ind, så skete der et eller andet så de fik perforeret hans trommehinde og inden det blev opdaget, ja så var trommehinden sådanne set helt væk, så imorgen skal han have lavet en ny trommehinde og det er vist lidt mere end jeg lige troede.
Vi skal overnatte der til lørdag også skal han ellers holde sig helt i ro i mindst en uge, hvor han hverken må løbe, cykle eller komme i skole. Og det bliver ikke nemt for han er en dreng med krudt i numsen. Men så må vi se at få strikket lidt grydelapper eller sådanne noget spændende noget. Han elsker at være kreativ med sine hænder så må lige ind og søge lidt hvad vi kan finde på at lave af stille og rolige sager. Hvis i har nogle gode forslag til drenge så kom endelig med dem.

Håber alle i blogland får en skøn weekend.

Jeg vil se om jeg kan få mine nerver lidt i ro, må indrømme, at jeg er sindsygt bange, men det siger vi ikke til nogen og det skal jo nok gå, men det er sgu aldrig sjovt når det er ens små drenge det går ud over.

mange weekendhilsner

marion

2 kommentarer:

  1. Hej Marion
    Vil bare lige sende en lille hilsen til dig. Håber alt går vel - nej det er aldrig sjovt når ens unger ikke er i super-hopla. Tanker herfra til dig og dine. Go' weekend.
    Hilsen Pia

    SvarSlet
  2. Uf, hvor træls!
    Det er aldrig sjovt når det er ens eget barn/børn der er syge!
    Krydser fingre for resultatet.

    Har du/I prøvet at kigge lidt her: http://www.tinadalboge.dk. Hun har rigtig mange gode og sjove forslag til bla. hygge med børnene.

    knus og god weekend

    SvarSlet