onsdag den 31. august 2011

Så kom det

Længe ventet Dalegarn, det landede igår og har idag fået pakket ud og kigget nærmere på sagerne og følt og pussenusset om det :-)

Ja det er helt slaraffenland når der kommer garn hjem. Har også fået lagt det på min hjemmeside, selvom jeg nu ellers kunne strikke af det hele selv, men det går jo ikke må dele med jer andre :-)

Her er lidt billeder af det der er kommet hjem



Der er også kommet skønne hæfter med, hvor der er rigtig flotte og dejlige opskrifter i

Du kan se mere på min hjemmeside http://www.heksegarn.dk/

Jeg skal da ihvertfald igang med at strikke noget af det lækre garn.

Der er også kommet kaunigarn hjem, til min store skuffelse kom der kun 3 cones, havde ellers bestilt ikke mindre en 10 forskellige cones hjem, også kommer der kun 3, det er altså bare så irreterende når man har nogle der venter på en bestemt farve. Og skal jo også selv bruge en masse, skal have strikket en masse modeller op i kauni til når jeg skal på julemarked i gavnø.
Og det skal i nok høre meget mere om, når tiden nærmer sig. Er ved at blive temmelig stresset for er temmelig langt bagud, men håber at få det indhentet.

Håber i alle har haft en skøn dag ude i bloglandet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar