mandag den 15. august 2011

Pandoras æske

Er det nok ikke men det er da lige før ;-)


Har længe ønsket mig disse

og hvad er det så :-) jo ser i her er lige et nærbillede det er skam

vendekamme, som jeg skal bruge til min strikkemaskine nu er det næsten fuldendt at jeg har hvad jeg ønsker mig :-) det sidste jeg mangler lige nu og her får jeg tilsendt i løbet af et par dage og den glæder jeg mig rigtig meget til kommer for det er en farveskifter til mit hovedapperat og de er næsten ikke til at opdrive nogen steder desværre men nu har jeg en og det er altså ikke bare mit ha'gen der er gået igang men jeg har altså virkelig brug for det og nu har jeg ofret denne gave til mig selv synes lige jeg havde fortjent den.

også skal i bare se, hvad der også er kommet en lille kasse med garn......


Bestilte engang i foråret 70 kg garn fra et firma i england for knapt en månede siden fik jeg de første 34 kg og ved så ikke om de har tænkt sig at sende mig det resterende sådanne bid for bid. Meget underligt firma, men bare jeg får noget garn så der er noget til hvis der nu skulle kigge nogle kunder forbi :-)

Vejret har slet ikke været så tosset idag, der har næsten været sol hele dagen, mens jeg kørte med elever idag og solen sender da også de sidste stråler ud nu. Imorgen er jeg så heldig at jeg ikke skal ud og køre, måske jeg lige får lidt tid til at strikke lidt imorgen, måske jeg skulle prøve mine nye vendekamme, det bliver spændende.

God aften til alle i bloggens land









1 kommentar:

  1. Hei
    Ser at du endelig fikk tak i vendekam, hvor bestilte du den? Mye fine ting du har laget, fikk også et gjensyn med gimpenålen som jeg brukte som barn. Det var veldig gøy! Lagde bl.a. vognteppe til min søsters baby. Håper å høre om vendekam. Har kjøpt hullslede (lace) på e-bay og venter på den nå, det var min siste "må-ha"-innkjøp, men det kan bli flere...
    Ha det godt!

    SvarSlet