mandag den 8. august 2011

velkommen til lene

har først lige nu opdaget at du er blevet fast læser af min blog som jeg absolut ikke har været særlig god til at bruge. Mest fordi jeg altså bare ikke rigtig kan finde ud af det.
Når jeg vil ligge kommentarer på andres blog kan jeg ikke altid få lov til at ligge en kommentar den siger jeg ikke har adgang med min konto hmmm jeg forstår det ikke. Og andre gange så bliver den bare ved med at gå tilbage til login.

og et andet spørgsmål når jeg vil læse andres blog og ligge en kommentar er det så helt normalt at jeg skal logge ind hver gang det er ligesom jeg ryger af...

kan iøvrigt heller ikke gemme mine profil oplysninger har da vist brug for bare en anelse assistance her :-( bliver efterhånden temmelig frustreret


hmm håber der er en barmhjertig sjæl der lige kommer forbi og kan forklarer mig lidt om hvad der foregår her :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar