tirsdag den 25. september 2012

!%&?!!hrmp!!!!!!

Min overskrift er inspireret af tegneserie, når figurerne bliver sure og hidsige...

For hidsig, sur og irreteret er hvad jeg er lige nu......

Den opskrift giver mig altså grå hår i hovedet... har pludselig en helt anden strikkefasthed end den jeg har skrevet ned til at starte med.
V - udskæringen driller og ja lige nu gider jeg altså absolut ikke mere....

Har mest af alt lyst til at smide det helt af pommern til... Men den skal jo snart være færdig... Altså hvor jeg bare hader når det sker....


Ja undskyld men måtte altså lige af med noget af alt min galde.........


8 kommentarer:

  1. Lad det ligge til i morgen.
    Så viser det sig sikkert fra en venligere side ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Gråt hår... så er du med på moden, det er nemlig et hit hørte jeg i radioen i morges :). Har du evt. skiftet pinde undervejs, således at du har ændret strikkefastheden. Men jeg giver dig ret, opskrifter er IKKE bare noget man laver, det kræver en masse tid til beregning - også kan folk ikke forstå at de koster noget.
    Håber at det lykkedes for dig i morgen..

    SvarSlet
  3. Hej lad det ligge et par timer så kan du se lyser på det hele igen.

    SvarSlet
  4. Søde Marion
    Lade det nu ligge til i morgen ... Så er der friske øjne :)
    Knus

    SvarSlet
  5. Lad det ligge lidt og hvis det er nogen trøst (og det er det sikkert ikke lige nu), så er vi med garanti rigtigt mange, der har prøvet det! Op på hesten igen i morgen.

    SvarSlet
  6. Det er så træls når det driller. Kan du ikke kyle det hen i et hjørne og starte på noget andet indtil du har energi/lyst til at se på det igen?

    SvarSlet
  7. Håber du har fundet en løsning

    SvarSlet
  8. sku da også bare for træls TRØSTEKRAM

    SvarSlet