søndag den 25. december 2011

Dagen derpå

Skal hos os foregå i afslapningens tegn...

Og for mit vedkommende med benene på bordet og strikketøj i hånden...
Er i gang med en sød poncho jeg lige måtte lave fra kreativstrik bladet nr 12 i år, den er på side 38. Laver den i 2 tråde alpakka fra dale, tror godt nok, at den bliver lækker...

Vi skal nok også lige spille lidt monopoly, som sune fik i gave af sin morbror og tante.
Vi fik jo kun 1 barn med hjem igår, Simon ville blive hos sin mormor og morfar og vi skal jo til julefrokost hos dem imorgen, så det fik han lov til :-)

Glæder mig til en dejlig dag i hyggens tegn :-)

Drengene var så heldige at de fik hver en ny cykel af mormor og morfar, mine drenge bliver jo 10 år i slutningen af januar, så de havde valgt at ligge de 2 gaver sammen iår, til stor glæde for vores drenge, som virkelig trængte til en ny cykel.. Også er den i guld, he he, Simon er sikker på, at det er rigtig guld der er lagt på, men det er nok lige at overvurdere biltemas cykler.
Men glade er de, og de ræsede op og ned af stien igår i mørket på de fine cykler.

Håber i alle havde en dejlig jul.

Nu vil jeg slappe af og hygge med manden min, og min dreng, og slå mave, for føj, hvor er man dog forædt efter sådanne et julemåltid...

Hov forresten i skal da lige se manden i trøjen inden jeg smutter
Han blev bare så glad for den...
Det eneste vi begge er lidt utilfredse med, er ribkanten forneden, som flaner en anelse eller hvad man kalder det, den er ihvertfald alt for løs, så overvejer at sætte en elastik i eller måske sy den lidt ind på en venindes overlocker..
Det er altså ulempen ved at strikke på maskine, ribkanten bliver jeg aldrig rigtig tilfreds med...

1 kommentar:

  1. hej
    den ser rigtig fin ud på din mad, kan godt forstå han er glad for den...
    spænde med en lækker ponsu er den til dig selv?

    have en forsat god føste jule dag.

    SvarSlet