torsdag den 8. december 2011

Med tungen lige i munden

Kan man vist roligt sige....

Er ved at lave noget med min farveskifter for absolut første gang, og det tog altså lidt tid lige at finde melodien sammen med den.

Som i kan se er der mange tråde...



Og farverigt bliver det sørme da også


Er ret spændt på resultatet, og er lykkelig for, at jeg fik fat i sådanne en farveskifter, hvilket ellers ikke er nemt at finde...

Og har i set ud af vinduet idag, er det ikke bare et fantastisk vejr.... solen skinner og man skulle næsten tro, at det var forår.....
Altså lige indtil, at man træder ud i kulden.
Men Bertha og jeg, var fornuftige idag og gik en god tur i skoven, Bertha var ihvertfald helt oppe og køre
Og nyder at få lov til at rende frit uden snor


Håber i alle får en skøn og dejlig dag ;-)
Jeg skal ind og holde tungen lige i munden og have lavet den meget farverige kjole færdig :-)



5 kommentarer:

  1. hej den bliver spænde at se er den til dig selv?

    SvarSlet
  2. nej heller ikke denne gang :-) det er en jeg har lovet at lave til en jeg kender og det er snart længe siden, så måtte jo igang, forsøger lidt at efterligne crazy kjolen fra dalegarn, også lave den på maskine det kræver en hel masse regning.
    Men nu ved hun ikke om hun vil have den alligevel for kan ikke få helt de samme farver

    SvarSlet
  3. Hvordan virker farveskifteren? Hvilken maskine strikker du på?
    Det ser godt nok spændende ud!

    SvarSlet
  4. Jeg strikker på en brother 940 og farveskifteren montere man på maskinen og sætter en anden forsats på slæden også når man er i venstre side klikker man på en af knapperne også skifter den til den farve man klikker på, den jeg har er til 4 farver, men det var lige med at finde ud af, hvordan man satte trådene...

    SvarSlet
  5. Det lyder godt nok smart! Så er det bare at huske at trykke på knappen. Gad vide om man kan få en automatisk til mønsterstrikning. Hmm. Det må blive sat på ønskelisten! :)

    SvarSlet