torsdag den 8. december 2011

Så er pindende rødgløende :-)

For er gået igang med denne :-)


På pind 6 og det går bare derudaf......


Må indrømme, at dale tunikaen holder en pause, for mine fingre er simpelthen ikke særlig glade for metalpindene og pind 3
Så den må lige vente lidt mens jeg strikker denne...

Jeg har valgt noget helt andet garn :-)
Dale alpakka garn i lysgrå og det nedeste stykke har jeg en tråd kauni i, hvilket gir en skøn effekt...
og det havde jeg jo hjemme :-)

Og lige nu elsker jeg retstrik for det skal den nederste del strikkes i, så det er rent tvstrik og dejligt for er igang med at se matador, for nok 117 gang....
Elsker den serie, den giver mig ro i sindet og de mørke vintermåneder er bare ikke det samme uden jeg lige har set matador..
Nå vil smutte for nu har manden min lige sat de 2 sidste afsnit på :-)

Håber ikke i blæser væk derude i bloggens land :-)

7 kommentarer:

  1. hej
    den er da kanon flot, glæder mig da for vild til at se den færdig..og på

    SvarSlet
  2. Den der model har jeg kigget på 1000 gange - jeg elsker den. Ander ikke hvorfor jeg ikke har lavet den (endnu) - glæder mig til at se din færdig :-)

    SvarSlet
  3. Superflot model du er gået igang med!!!

    Glæder mig til at se dig i den!

    Jeg synes Drops har mange skønne kjoler og tunikaer; denne er bestemt en af de gode til vinterbrug.

    SvarSlet
  4. Ja jeg strikker også løs.... det eneste jeg sidder lidt og overvejer, om den ikke lige er lidt tyk nok i det nederste stykke, men har jo også brugt noget andet garn end det der stod i opskriften men løbelængden matchede hinanden sådan næsten så det burde blive nogenlunde ens..

    Glæder mig også til den er færdig kunne godt tænke mig, at der var rullekrave på, overvejer om jeg kan finde ud af det, men det må tiden vise når jeg når så langt....

    SvarSlet
  5. skøn tunika.
    Og så på p 6 - det er lige sagen! :-)

    God weekend

    SvarSlet
  6. Den er utrolig smuk, den glæder jeg mig til at se, må nok overveje om den skal på min to-do liste.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  7. skøn den er -bliver spændende at følge.
    Jeg er også total vild med Matador så tager man lige em marathon ;o)
    Jeg blæste kun næsten væk men holdt godt fast i stormen hehe

    SvarSlet