mandag den 19. december 2011

Forvirret madam...

Og ja det er mig der snakkes om...

Kan simpelthen ikke holde mig til at få et strikkeprojekt færdigt før mine tanker er nået til et nyt, og måske jeg hellere skulle...

Og har da også lige et par julegaver jeg gerne skulle have nået at lave færdige helts inden jul :-)

Manden min, skal have en fin trøje, som skal laves på strikkemaskinen.. Men ihh, kredser lidt om den og har først fået lavet strikkeprøven idag.. og har endnu ikke helt bestemt mig for hvad jeg skal og hvordan.
Han ønsker sig en kopi af ynglingstrøjen...
Altså hans egen ynglingstrøje, som en eller anden (ikke nogen jeg kender) vistnok er kommet til at vaske på lidt forkerte varmegrader i maskinen, så længden ikke helt er som den burde være..
Der er lynlås i kraven og ved sørme da ikke lige om det er noget jeg kan finde ud af, så kan ikke rigtig komme igang...
Og bedre er det jo ikke, at han er sygemeldt for tiden, og hele tiden er hjemme, ja så er det altså ikke nemt at lave hemmeligheder til ham..

Men imorgen må jeg tage mig sammen og komme igang... Hvis jeg lige kan greje hvordan jeg skal lave det ved den skide lynlås, som absolut ikke er prøvet før..

Hvorfor startede jeg dog ikke i god tid....
Typisk mig.

Nå men håber at i alle derude i bloggens land har haft en skøn dag og nyder at nu er det snart juleferie for langt de fleste :-)


1 kommentar:

  1. Jeg har altid gang i alt for mange projekter så nu jeg har besluttet, max 3 igang resten skal laves færdig ;0)

    Håber du når trøjen og glæder mig til at se den

    SvarSlet