søndag den 18. december 2011

Sne....

Er det kun mig der savner sneen fra sidste år???

Ja, jeg er nok lidt underlig på det punkt, men synes altså at det var noget så skønt med sne, ikke mindre end 2 jul i træk.
Er nok blevet en del for meget forkælet med det sne de sidste år, men ihhh synes altså at det mangler lige for at give den sidste gnist af julestemning.
Der er da ikke meget jul over, at det hele bare er gråt og vådt...

Og julen er her lige straks, og gaverne er i hus, næsten da, mangler lige den til manden min. Vi har en aftale iår, om at vores gaver skal være hjemmelavet :-) så jeg skal igang ved maskinen er endnu ikke engang begyndt at tegne mønster eller noget, men mon ikke jeg når det.

Glæder mig til jul i år, min mor har slet ikke spurgt om hvad jeg ønsker mig, så gad vide, hvad hun har fundet på ;-)
Glæder mig også til samværet med familien og at bare råhygge uden at skulle tusindevis af ting. Drengenes juleferie starter på efter det har været i skole tirsdag. Og glæder mig til, at vi kan sove til vi vågner og hygge os sammen med at lave de sidste julegaver, som de skal give til deres store brødre, som for længst er fløjet fra reden.

Uhh, hvor jeg glæder mig til, at vi bare skal hygge os sammen :-)

Håber i alle har nydt en dejlig 4. søndag i advent, det har jeg ihvertfald 

1 kommentar:

  1. Hej Marion
    Nej du er bestemt ikke den eneste, som savner sneen. Jeg ELSKER sne - er jo også vinterbarn - jo vildere jo bedre. En omgang snestorm vil bestemt vække jubel her (dog ikke hos manden).

    SvarSlet