onsdag den 21. december 2011

Julen har bragt velsignet bud

Har jeg gået og smånynnet det meste af dagen.

Selvom man egentlig burde mene, at jeg måtte være en smule småvissen idag.
For sad oppe til kl 3 i nat, og strikkede på mandens julegave, som jeg jo selvfølgelig første begyndte på igår....
Typisk mig, først at starte i sidste sekund...

Men tror sørme, at den bliver god selvom jeg har været ude i noget, jeg ikke helt har prøvet før.
Har brugt mit designprogram, der hedder designa knit, som hjælp til at tegne mønstret i, og mangler nu "kun" at strikke ærmerne også skal det hele så sys sammen...
Og mangler så lige at sy lynlåsen i...
Men ak og ve, den jeg har købt er sørme for lille, så nu må jeg lige afsted igen..

I kan lige få et lille smugkig på trøjen....



Tror i ikke, at den bliver lækker.
Som i nok kan se er lynlåsen lige et par cm for kort..

Min mand elsker grønt, så håber, at den falder i hans ellers meget kræsne smag...

Og endnu bedre da jeg skulle ned og købe lynlåsen, så holdt butikken sørme da lige flyttesalg, med 50% på a´lle patchworkstoffer og tilbehør, så jeg ofrede lige en lineal og skærehjul til mig selv, og det blev ialt 175 kr, så der kunne jeg lige være med, nu jeg ikke kunne leve uden det :-)


Det må så være en julegave til mig selv :-)
 
 


3 kommentarer:

  1. Håber han bliver glad for trøjen. Den er godt nok pæn :-)
    Julehilsner Kathrine

    SvarSlet
  2. Du strikker altså bare nogle super flotte ting.. Hvad Søren er der sket siden vi mødtes på messe ?

    SvarSlet
  3. uha det er sørme en lang historie, men kort i kort, netbutik er lukket og det er min køreskole også, så nu er jeg bare mig :-) Hvis du ønsker din lange version er du velkommen til at skrive en mail til mig marion.r@net.telenor.dk

    SvarSlet