fredag den 9. november 2012

to do - ta da........

Så dette indlæg og blev lidt inspireret og har meldt mig til på denne blog. Nok mest fordi jeg jo bare elsker todo lister og ikke mindst at strege ud.
Men også fordi, at lige for tiden har jeg så mange ting jeg gerne vil have lavet og det skal helst være snart, for er som sædvanlig ikke i god tid.... Ved ikke lige hvad der er med mig og god tid, men den bliver drevet væk.
Får så mange ideer og tænker, jeg kan da også lige lave den og den og ikke mindst den, og til sidst kan jeg slet ikke finde ud af, hvor jeg skal starte og slutte. Og resultatet er bare at jeg ikke får lavet en skid.. og det er altså ikke så godt for december nærmer sig jo med hastige skridt og jeg havde jo faktisk bestemt mig for at lave en pakkekalender til mine forældre, hvor de skulle have primært hjemmelavet ting i.... Men men er jo næsten ikke begyndt.
Normalt får de en pakke hver søndag, noget jeg begyndte på for nogle år siden, men de går så meget op i den så jeg kunne så godt tænke mig, at de fik en til hver dag hvor de skiftes til at åbne.... Så har travlt....

Så min to do liste for næste uge ser sådanne ud....

  • sy mindst 4 juledækkeservietter
  • sy 2 grydelapper
  • sy ialt 3 pw hjerter
  • strikke for og bagstykke færdig på min trøje...
  • starte op på et par hjemmestrikket strømper.
  • lave en liste over ting jeg skal nå at lave inden 1. december..
Hmmm måske har jeg været temmelig optimistisk men jeg vil da forsøge at nå det... Nu er det jo ligesom ude i bloggens land og i næste uge skulle jeg gerne kunne krydse alle punkterne af. og vise frem.... Spændende om det kan hjælpe mig med at tage mig sammen :-)

5 kommentarer:

  1. Hej du er da en dame med en mission sikke en masse du skal nå.

    SvarSlet
  2. Fedt du også har meldt dig under fangerne, håber vi krydset en masse af i ugens løb.

    SvarSlet
  3. Uha uha
    Der må jeg melde pas ...
    Får hjertebanken ( på den dårlige måde)
    Ingen lister til mig kun af lyst ....
    Men atten af for jer der kan
    Pøj pøj med det
    Knus

    SvarSlet
  4. Imponeret over din list - spændt på at se de færdige resultater.

    SvarSlet