søndag den 13. januar 2013

Årets første færdige syprojekt

Så fik jeg gang i symaskinen.

Og det blev til denne hættetrøje



Mønster og stof er fra stof og stil noget jeg købte for længe siden....
Troede faktisk den blev for lille, men nej den kom da sørme til at passe helt fint... Så skal jeg bare lige have taget mig sammen til at få syet et par jerseyjogging bukser til. Dem jeg har er bare så hullede, men nu må vi se hvornår det sker.

Min lørdag er gået med lidt hygge ved symaskinen, oprydning i kreaværelse også lidt før fødselsdagsgæster alt i alt en dejlig dag.

Glæder mig til imorgen, hvad ungerne og manden har fundet på :-)

Mandag starter jeg på kursus, ved ikke så  meget endnu om hvad jeg skal, det finder jeg først ud af mandag, så er både lidt spændt men også nervøs for hvad det er for noget, men håber at det er noget godt, som jeg kan bruge til noget...

Kunne faktisk godt tænke mig at komme lidt på skolebænken igen, men hvad jeg skulle finder på ved jeg sørme ikke rigtig.... Kan være de kan hjælpe på det kursus...

Håber du får en god søndag, jeg er sikker på at min bare bliver skøn

7 kommentarer:

  1. Sød hættetrøje du har syet. Jeg kan næsten ikke tro dine bukser er hullede. Med alt det du syer skulle man jo tro du havde oceaner af tøj.

    Det er spændende hvad du skal på mandag. Jeg krydser fingre for at det bliver rigtig godt.

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen. Jeg håber du får en skøn dag sammen med familie og venner.
    Det er en sød hætte trøje. At der er huller i dine bukser tror jeg heller ikke på.
    Pøj pøj med kursus og god vind med at finde noget godt at bruge din fremtid på.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. hej Marion
    tillykke med fødselsdagen - og med den fine hættetrøje :o)
    spændende hvad det er for et kursus ? håber det bliver noget du bliver glad for.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Sød og frisk farve til din cardigan .
    Og held og lykke med kurset :-)
    Tillykke med fødselsdagen , håber den bliver god :-)
    Kh. Birthe

    SvarSlet
  5. Jeg tror også, jeg snart skal have maskinen igang igen. Sød cardigan.
    Ønsker dig tillykke med fødselsdagen og håber du bliver begavet - måske med de støvler du har ønsket dig :)

    SvarSlet
  6. Er helt sikker på du får en super dag.

    Stort tillykke herfra også.

    Flot cardigan, jeg kan ikke med en symaskine.

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen Marion

    SvarSlet