mandag den 28. januar 2013

Lettere nostalgisk....

Og en anelse bevæget er jeg altid når det er mine drenges fødselsdag...

Idag kl. 18.18  og 18.19 er det 11 år siden at ballonen sprang. Dagen hvor Atrid Lindgren døde og dagen som også var min afdøde farmors fødselsdag :-)


Ja jeg var vist temmelig stor til sidst kan man da roligt sige :-) 150 cm var det sidste mål der blev taget... Som manden min sagde, ja så var det sørme lige før jeg var nemmere, at hoppe over end at gå udenom :-)
Men jeg skal skam ikke klage havde en skøn graviditet og det var først til sidst det blev lidt mere besværligt at komme rundt omkring og blandet andet at få trusser på. 


Men ud kom disse to små skumle fyre... de er ikke ret mange minutter gamle da dette billede er taget og synes bare, når jeg ser på det at især simon som ligger forrest ser temmelig fræk ud allerede der.
Og jeg tog ikke fejl :-)

Men dejlige er de og nu vil jeg hygge mig sammen med mine skønne rødder :-)

9 kommentarer:

  1. Tillykke med dem. Jeg synes du har ret i, at han har et frækt glimt i øjnene :) mon han er tvilling A?? :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med dem , sikke en skøn mave :-)

    SvarSlet
  3. En stort tillykke med dine drengene, 11 år, sådan en(dreng på 11) har jeg også, men kun en!

    SvarSlet
  4. Wow for en mave!

    Stort tillykke med dine skønne drenge

    SvarSlet
  5. Hjertelig tillykke med dem, håber i alle får en god dag.

    SvarSlet
  6. Hjertelig tillykke med dine drenges fødselsdag. Du er ikke stor, du er meget frodig. Der findet ikke noget flottere end en stor gravid mave.

    Ønsker jer en god og festlig aften.

    kh. Lis

    SvarSlet
  7. Tillykke med dem :o) jeg var slet ikke klar over, at det var tvillinger du havde :o)
    håber I får en god dag.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  8. Tillykke til dine drenge, kan godt forstå du bliver nostalgisk og bevæget.

    SvarSlet
  9. Flot, flot mave. Stort tillykke med dem :-)

    SvarSlet