mandag den 14. januar 2013

Roser er røde

Smukke roser arrangeret flot i en skål af min mor... Ynglingsblomsten og ynglingsfarven til netop denne rose.

Min mand har også været i det kreative hjørne og lavet denne sytråd holder til mig, har længe sukket efter sådanne en og fundet billeder på nettet og vist ham og snakket godt for at sådanne en stod jeg da lige og manglede.... Nu fik han endelig lavet den til mig. Og den er bare super god. Så er der styr på trådene...


Rødderne havde også gaver simon synes bestemt, at vi manglede en frituregryde så den havde han været ude og købe for sine sparepenge og sune havde købt et æggeur, som jeg længe har ønsket mig.

Et år mere er kommet på bagen, og egentlig er jeg ikke typen der går op i, hvad tallet er for min alder, det betyder jo egentlig ikke det helt store.
Men må da indrømme som årene er gået har jeg en hvis tilbøjelighed til at blive en smule nostalisk og kigger tilbage på årene der er gået, hvad de har bragt med sig på godt og ondt. 
Vender de ting der er behov for, at der bliver vendt.
Tænker hvad der venter de næste år, hvad mon fremtiden vil bringe. 

Søndagen bragte jo også sne med sig, og jeg nød hver et snefnug der kom netop på min fødselsdag og tænker, at det nok lige var en ekstra gave :-)

Mange tak til jer alle for jeres søde hilsner, det gør mig utrolig glad at nogen tænker på mig....

Måske du nu sidder og tænker om jeg fik de støvler... Og ja jeg var så heldig at den store stedsøn havde tænkt jeg ville se stanglækker ud i dem :-)

Idag er jeg startet på kursus, så sidder nu og er temmelig vissen, træt efter nye indtryk og oplevelser, hvordan det bliver og er, har jeg ikke helt dannet mig en mening om endnu.

Håber at du har nydt de smukke skønne snefnug der er kommet.... Her er alt dækket af et tyndt hvidt lag sne, ikke de store snebunker, men lidt har jo også ret, og det er lige nok til bare, at gøre det hele lidt smukkere...


9 kommentarer:

  1. Et forsinket tillykke med dagen. Det er godt at du nyder sneen, for jeg gør ikke, det tager for lang tid at køre til og fra arbejde, og dermed går det ud over min fritid... det er bare surt.

    Forhåbenligt får du noget ud af dit kursus, for så flyver dagen.

    SvarSlet
  2. Også et forsinket tillykke herfra. Flot trådholder!

    SvarSlet
  3. Hej et forsinket tillykke med dagen i går.

    SvarSlet
  4. hej Marion
    Dejligt at høre du havde en god fødselsdag :o)
    Det med de skønne snefnug ved jeg nu ikke helt ..
    skal ud at køre langt -
    og når jeg engang får fri har jeg to steder jeg skal have skovlet sne :o(
    hmmm....

    SvarSlet
  5. Hvor er dekorationen altså flot. En rose til en rose. Vissen fordi du har været på kursus, ti hi. Jeg bliver bare mega træt af det.
    Jeg håber det er noget du kan bruge. Måske til en super god ide ang. arbejde der lige er dig.

    Har manden din fået arbejde igen, eller er alt stille nu hvor det bare sneer over hele DK . ? Det håber jeg han har.

    kh. Lis

    SvarSlet
  6. Vildt gode gaver du fik. Jeg er nok ikke så vild med sne som du men flot ser det ud. Roser ne er bare smukke.
    God dag på kursus

    SvarSlet
  7. Så hjalp det med de krydsede finger ;-) tja her har vi fået et tykt lag sne og da jeg også skrald opkørte i. Deterjeg hellerikkeså vild med det. Tiden er også kommet ,hvor pilen skal høstes og Herman man ogsågodt undvære sneen.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  8. Et forsinket tillykke herfra mig :-)
    Smuk buket som din mor har lavet og en fin trådholder :-)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  9. Hjertelig tillykke også fra mig. Fine gaver du har fået. Jeg håber du bliver glad for dit kursus.

    SvarSlet