søndag den 6. januar 2013

Gang i strikkepindene

Så er der kommet gang i strikkepindende igen... Krisen er af vægret igen så kan der komme ro på....


Sad og bladrede i min tegnebog og stødte på en opskrift jeg har lavet for længe siden men aldrig fået strikket for så kom der noget andet jeg skulle lave også var den næsten glemt...

Men nu skal den prøves at strikkes... Og er ret spændt på resultatet for når det er så længe siden jeg har lavet den ja så sidder jeg altså og undre mig lidt undervejs jeg strikker derud af....  Men nu strikker jeg som jeg har noteret der må jo have været en mening med galskaben :-)

Jeg strikker den i en tråd supersoft og en tråd kauni, den kan også bare strikkes i supersoft, men nu måtte jeg altså have lidt gang i kauni igen, da jeg jo elsker deres farveskift...

Søndagen har efter et badmintonstævne været total doven, gik ud som et lys på sofaen og har ellers bare strikket og slappet af.... Tror altså jeg er ved at have scoret et eller andet for er ellers ikke lige den der tager en morfar i løbet af dagen på sofaen... Men hvad jeg trængte vel :-)

Håber, at du har haft en god og dejlig dag :-)

10 kommentarer:

  1. Hvor ser det spændende ud, er det en trøje?

    SvarSlet
  2. Hej Marion
    Det ser rigtig spændende ud !
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Dejligt at læse du er kommet over "krisen" - ser spændende ud og dejlige farver

    SvarSlet
  4. Skønne farver ! Glæder mig til at se mere 😊

    SvarSlet
  5. Glade farver. Dem bliver man da i godt humør af. Spændende at se, hvad det bliver til!

    SvarSlet
  6. Det ser rigtig spændende ud, glæder mig til at se hvad det bliver til...Er vild med dine opskrifter så håber da også denne kommer til salg.;-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig at høre at du kan lide mine opskrifter for tit går man og tænker gad vide om de overhovedet er til at læse :-) såtakker

      Slet
  7. Det bliver en skøn forårs bluse. Det ligner en skøn morgen solopgang.
    Glæder mig til at se mere.

    God mandag til dig.

    kh. Lis

    SvarSlet
  8. ser da rigtig godt ud og ja du har nok ret med at der var en mening med det du skrev

    Håber ikke du har scoret andet end en præmie i lotto

    SvarSlet
  9. Spændende hvad det ender med. Kunne minde om glade striber, men det bliver det jo til når man strikker i kauni garnet. Godt at krisen er ovre for denne gang.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet