fredag den 18. januar 2013

Skønt at komme hjem

Til dette syn.....


Min kære lille mand der er igang med at samle mit nye arbejdsbord, som vi længe har haft stående i værkstedet i temmelig mange dele, vi fik det ganske gratis fordi det var temmelig hærget. Men efter en kærlig hånd fra kæresten så er det så godt som nyt....

Og magen til mit andet bord....
Knap så fedt er det at kigge på alt rodet....


Men se bare nu er sikker, på at det er lige det helt perfekte kreaværelse, det er bare så skønt med det ekstra bord, så har jeg plads til at sidde og tegne, klippe eller skære på det ene bord, og sy ved det andet bord, uden at jeg skal have maskinerne op og ned 117 gange.....


Det er bare så fedt.... Og nu når du ser, hvor fint det er blevet på bordet.. Ja så kunne du nemt forledes til at tro, at der er fuldstændig cleanet og pænt i mit kreaværelse... Men sådanne er sandheden altså ikke helt.... Fik ordnet mine borde så de er ryddet og pæne...


Men som du nok se, så mangler der bare en anelse i resten af rummet...


som du nok kan se, er det ikke lige den fedeste orden der er.... Men jeg er igang... er faktisk næsten færdig mangler bare lige det sidste der lige skal på plads, så er der nogenlunde fremkommeligt igen :-)


Men nu er det weekend.... Den skal nydes imorgen skal der soves længe... måske bages lidt skinkehorn til madpakker.... 
Sune skal hentes fra håndboldlejr (så simon leger enebarn idag og nyder vist da hvert sekund) 
Den lille lækkermås kommer og bliver passet, mens mor er til forsinket julefrokost...
Søndag morgen står den igen på håndbold for sunemanden så tror den lille lækkermås og jeg tager med og ser hvor god sune er :-)
Den lille lækkermås og sune har jo en helt særlig kemi imellem sig... Og lækkermåsen forguder sunemanden.... Så weekenden er besat, men satser på at jeg lige får lidt tid til at hygge i mit kreaværelse i løbet af dagen imorgen :-)

Håber at din weekend må blive så helt skøn og dejlig som du ønsker dig :-)

Pssst..... sneen daler ned her.... hvisker det lige så stille for det er jo ikke alle der er ligeså vild med sne som mig.... selvom jeg godt nok fryser temmelig meget i disse dage hvor det bare har været så skide koldt

Og forresten mit kursus har gået godt de sidste dage, har nu lært at bruge excel og er igang med at lære at skulle bogføre :-)

10 kommentarer:

  1. Ih, det kan jeg da godt forstå, at det var dejligt at komme hjem. Hvor er det dejligt at se at jeg ikke er den enest som roder i kreaværelset.
    Sneen må du gerne beholde... jeg skal nemlig ud og "lege" i morgen... så mon ikke jeg skulle komme igang med at finde stof og maskinerne frem af rodet - så de kan blive luftet.

    Rigtig god weekend til dig... jeg vil nyde min, særlig lørdagen

    SvarSlet
  2. Drømmer om et kreaværelse, må ind til nu "nøjes" med en lille rumdeler i stuen og et par hylder i skabet på vores kontor, men en gang... Her har det også sneet de meste at eftermiddagen og aftnen, og hyggeligt er det bestemt. God weekend til dig også.

    SvarSlet
  3. Jeg har ikke en kreaværelse så jeg roder rundt omkring mit bosted foran tv hehe

    SvarSlet
  4. Dejligt med et ekstra bord. Jeg synes nu ikke du har ret meget rod, så skulle du se mit arbejdsrum. Er ret sikker på jeg ikke lægger billeder ud af mit rod :-) God hygge i dit rum i morgen.

    SvarSlet
  5. Dejlig med et ekstra bord til kreativiteterne...

    SvarSlet
  6. Hej Marion.
    hvor er det et lækkert bord - og kreaværelse.
    Hvis ikke der var rodet, ville jeg ikke mene det blev brugt. Rod i krearummet er tegn på aktivitet :o)
    Lige nu sidder jeg i sommerhuset og nyder at kigge ud på sneen. Og det både lysner og pynter på landskabet. :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Lækkert med så meget bordplads. Bare det var mig. Jeg er først ved at sætte gange i mit kreaværelse, men det går langsomt fremaf.

    Garn mangler du vist ikke de næste par dage :D

    Jeg elsker også sne,så godt i også får lidt på Præstø. Her har vi noget som snart er en uge gammel, så kom hid med mere til os, og helst med lige så meget frost som i den forløbne uge.

    God og dejlig week-end til jer også.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  8. nej garn mangler jeg absolut ikke... det ville være synd og skam at sige :-) men det er både godt og skidt :-)
    jeg er også super glad for det... håber jeg får tid imorgen når den lille lækre er blevet hentet...

    SvarSlet
  9. For hulen da hvor har du meget garn :-) Din arbejdsplads ser skøn ud :-)

    SvarSlet