torsdag den 31. januar 2013

Hypokonder

Men med ny taske :-)

Har haft nogle dage hvor har haft lidt feber når jeg kom hjem fra mit kursus idag måtte jeg så bøje mig og blive hjemme og få plejet mig selv.
Trods at jeg synes mit kursus er ret godt, og at jeg er vildt overrasket, hvor god jeg egentlig er til det der bogholderi...
Troede faktisk, at jeg var for blond til den slags :-) 
Har aldrig været god til det med regning... Men det behøver man heller ikke at være for at lave bogføring underligt nok :-)

Nå men imellem mine lurer på sofaen, som der har været en del af så har jeg fået lavet min taske færdig..

Og jeg er bare vild med resultatet og skide stolt af mig selv, for har selv lavet mønster og fundet på ideen. 
Blomsten fandt jeg på nettet forstørrede den i word og har klippet efter den :-)

Men er sikker på, at den nok skal blive en ynglingstaske ;-)


En total fed lynlås jeg købte for meget længe siden, den skifter i de farver jeg har på tasken så den måtte altså bare på tasken :-)

Også et par små lommer inden i blandt andet til mobilos :-)

Syteknisk er den nok ikke helt korrekt, men skide være med det jeg er super glad for resultatet :-)

Håber, at du stadig har  begge ben på jorden, jeg har da været glad for de ekstra kg idag for ellers var jeg da nok blæst væk da jeg lige skulle ud efter brænde....... 



8 kommentarer:

  1. Den ser godt ud. Bliver helt misundelig.
    Mvh Gitte Juhl

    SvarSlet
  2. Hvor er den lækker den taske, kan godt forstå at du er tilfreds elsker alle farverne. God bedring.

    SvarSlet
  3. Den ser ret fed ud - Altså tasken :-) Skønne farver patchwork blomsterne har, den skal du nok blive glad for.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  4. Skøn taske :o)
    god bedring

    SvarSlet
  5. Den er da vild flot og som det hele matcher.

    God bedring

    SvarSlet
  6. Dejligt at finde ud af at man faktisk er ret god til noget, man ikke troede :)
    Og tasken kan du også være stolt af - håber du har det bedre i dag

    SvarSlet
  7. Selvfølgelig er du god til bogføring, hvorfor skulle du ikke være det? Jeg er sikker på at du kan alverdens ting, også bogføring.
    Tasken er for sej. Det kan du altså også.

    SvarSlet
  8. Den er da bare så god, håber du er kommet på højkant igen

    SvarSlet