fredag den 11. januar 2013

Det varmer.....


På en kold dag somme denne varmer det altså bare vildt meget at komme hjem til en pakke men sådanne et indhold i :-)

Det er en gave til mig fra min skønne veninde fra Nivå (hun er dog fynbo så næsten normal :-)) En fødselsdagsgave, som hun bare ved, lige ville ramme det rigtige sted.
Så nu kan mit hår igen blive født på ny, det hedder serien som er fra Kevin murphy.... Havde netop lige presset den sidste dråbe ud af min shampo og ved juletiden var det slut med hårkuren... Så det ramte lige  plet og blev bare så glad over, at hun sendte mig en gave som denne.
Det varmer dybt inde og det glæder mig at nogen gider at gøre det for mig...... Bliver altid så glad når der gøres noget bare for min skyld har ikke været vant til at have veninder før der gad at gøre sådanne noget bare for at glæde mig.. Så det betyder vildt meget....

Så glæder mig til imorgen så skal mit hår sørme da fødes på ny igen..... Tusinde tak du skønne...

Idag har stået på hyggetur i Næstved med min mor, vi har været ude og finde gaver til mine drenge som også snart har fødselsdag, heldigvis ikke samme dag, som jeg.
Husker tydeligt min fødselsdag det år de blev født, sad mussestille det meste af dagen uden de store udsving for havde besluttet at den dag skulle de bare ikke fødes.... Ja lidt bestemmelsesret kunne man da forsøge at have :-)

På strikkefronten er der altså ikke sket det helt vilde har ikke fået strikket så meget, har syet lidt og håber, at jeg kan vise dig den færdige model imorgen, der skete lige et mindre uheld med at jeg lige blev enig om at den skulle være lidt længere den model og havde ikke lige tænkt på at lynlåsen så også skulle være længere.... Så måtte lige vente til, at jeg kom forbi stof2000.

Håber du har haft en skøn uge, og at en dejlig hyggelig weekend venter forude.
Min weekend kan jo kun blive god, med lidt hyggegæster imorgen og totalt hyggedag søndag :-)

3 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig overraskelse, mærket kender jeg, men det ser eksklusivt ud. Håber du får en dejlig weekend.

    SvarSlet
  2. Lækker fødselsdagsgave. Tillykke -både med den, og med fødselsdagen :o)
    også god weekend til dig.

    SvarSlet
  3. Ser lækkert ud. Dejlig veninde :-)

    SvarSlet