tirsdag den 8. januar 2013

Den stanglækre flodhest......

Ja selvom man ikke skulle tro, at det var mulig så er den stanglækre flodhest, blevet endnu mere lækker idag :-)

Ja og hvem er så det sidder du der og tænker.. Jamen hvem ellers end mig :-)


Jeg har nemlig været ud og shoppe min egen fødselsdagsgave fra min mor og far... Er nemlig temmelig besværlig når det gælder tøj og sko, ja ja men jeg indrømmer det da. 
Så var sendt afsted med 600 kr. og de er brugt kan jeg hilse og sige... Synes nu, at jeg fik meget for pengene..... Hele sættet inkl. støvlerne.
Det er jo en af de fordele der er ved at have fødselsdag i januar, det dejlige lækre januar udsalg. Jeg kunne sagtens have fundet meget mere... Men men der var ikke flere kroner i pungen, men er superglad. Har ikke ejet et par cowboybukser rigtig længe som jeg har kunne være i vel at mærke. Har masser af cowboybukser til mine mindre fede perioder af mit liv. Men det nytter jo ikke noget når jeg nu er i min fede periode....


Du får lige et ekstra billede af sættet så du kan se, hvor fede mine nye støvler er er helt besat af dem.... Synes bare de er så fede....

Hvis jeg lige have fundet 230 kr. mere i min pung så var disse altså også kommet med hjem, synes nu også der var noget lækkert over dem, og er stensikker på, at vi ville passe rigtig godt sammen...
Men tænker jeg har jo først fødselsdag på søndag så kunne jo være, at en anden havde lyst til at give mig dem, og straks var billedet sendt afsted til den store af mine stedsønner jaeee man kan jo håbe :-)

Og i anledningen af de nye lækre bukser og at jeg synes at jeg manglede en smart trøje til mere, ja så sprang denne model altså på mine pinde, kan altså ikke være monogam når det drejer sig om strikketøj... Men hvad har da kun gang i 3 projekter hvor det ene lige står på standby for tiden...


Og denne opskrift går nemlig også op i flodhest størrelse så de er jo bar helt perfekt... Men sidder og mærker lidt på det og er lidt i tvivl om jeg synes den bliver for slatten i det (og nej jeg sprang strikkeprøven over, så ved ikke hvordan den er efter vask, og ja jeg ved godt, at det er temmelig dumt....)
Men strikker den i en tynd bomuld og har selvfølgelig tjekket strikkefastheden som sådanne set næsten passer.... :-)

Jeg er jo så heldig at jeg har mappevis af opskrifter fra blandt andet hjertegarn, kendte en der havde en garnbiks, som hun lukkede og da hun skulle flytte til noget mindre fik jeg lov at få alle opskrifterne.. Det er jo ikke så tosset endda når jeg så får taget mig sammen til at bladre lidt igennem og så finder noget jeg kan bruge :-)

Nå Jeg har jo faktisk ikke tid til at sidde her og blogge selvom det er så hyggeligt for mine strikkepinde ligger og råber, og ved ikke lige om jeg vælger at strikke på min kaunisag eller på den hvide trøje de trækker begge i mig... Hmmm er der nogen der har et par ekstra jeg lige kan låne..

Håber du har haft en skøn dag, selvom vejret har været temmelig gråt og vådt idag :-)


13 kommentarer:

  1. Det er på torsdag du har fødselsdag - er det ik'? Hvis jeg glemmer at "kigge indenfor" på din blog den dag, så ønsker jeg dig hermed tillykke og håber du får en skøn dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. nej det er på søndag den 13 :-) hmmm du har da også lige om hjørnet eller har du haft.... hmmmm kan ikke huske hvornår det var

      Slet
  2. Flot "flodhest" - godt at du hoppede i det for os, for det klær' dig bestemt.
    Håber du får de andre støvler også... de vil da også passe til resten af tøjet.

    SvarSlet
    Svar
    1. takker jeg krydser skam også fingre :-)

      Slet
  3. Fede støvler du der har fået dig - og 3 forskellige projekter er da ikke noget at tale om (jeg tæller ikke mine)

    SvarSlet
  4. Hej

    Hummmmmmm flodhest nej stop nu du ser pisse godt ud, og skal tale pænt om dig selv. Rund ja men flodhest nej det er du ikke.
    Fin trøje du har gang i. Syntes nu også den du strikket på maskinen den anden dag kunne være super til den lækker kvinde i det fedt tøj.

    SvarSlet
  5. Du ser brand godt ud i fødselsdagsgaven og 3 forskellige ting på pindene er bestemt i orden.

    SvarSlet
  6. Ja udsalg og nyt tøj, det kan jeg også godt lide. Du fandt dig nogen lækre ting som klæder dig godt. De 600 kr strakte godt når du kunne få dig et helt sæt. Tillykke med det og dagen på søndag. Skal nok krydse finger på søndag for at du får de andre støvler.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  7. Du ser godt ud i dit nye tøj, Marion! Og dejligt at få så meget for pengene; nu krydser også jeg fingre for at du får de andre støvler på søndag - og tillykke med fødselsdagen!

    SvarSlet
  8. Du ser bestemt godt ud i det tøj, håber du får dine andre støvler på søndag...

    SvarSlet
  9. du har helt bestemt fået nogle flotte ting for pengene !
    og sættet klæder dig fantastisk.
    Det har bestemt sine fordele at købe sin egen fødseldagsgave :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  10. Det er et super sæt du har købt for fødseldagspengene. Nu er det jo også sådan at man skal have noget at ønske sig, for ellers er det jo ikke sjovt længere, vel.

    Du ser altså brand godt ud i sættet. Farverne er rigtig gode til dig. (Jeg bryder mig bare ikke om den måde du omtaler dig selv på, synes du skal tænke positivt om dig selv og dit udseende, Det hjælper altså også på dit humør.)

    Jeg har jo også altid gang i tre ting, så det må du da også gerne have.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  11. Lækre indkøb og lækker "flodhest" ( som jeg bestemt IKKE syntes du er ) åh ja udsalg er skønt og dine støvler er fede , håber du får par no. 2 også :-)

    SvarSlet