søndag den 1. januar 2012

Sikke et knald

Af en nytårsaften....

Vores hjem lignede, at der var landet en kæmpe bordbombe, som havde spredt sig i hele huset.

Der er små stjerner alle vegne, selvom vi har støvsuget og støvsuget...

Men sidder med 2 drenge, der er godt trætte, men glade for som de siger deres livs bedste nytårsaften.

Med 3 af deres bedste kammerater, fik de fyret jeg gud ved ikke hvor meget krudt af, og det var noget de kunne bruge.

Og mit flotte hjerte var så smukt, ærgre mig over, at jeg ikke tog billeder, men glemte det helt, for var bare så overrasket over, hvor smukt det var.

Vi var ialt 9, hvoraf de 5 var børn, og vi havde det skønt og hyggeligt.
En dejlig aften

En dejlig start på et nyt år, som jeg håber og tror på, bliver et fantastisk år. Glæder mig.

Statsministerens tale, er ved at lulle mig langsomt i søvn...
Hun siger vi skal stå sammen, og vi skal alle bidrage til at få økonomien til at køre....
Hmmmm gad vide, om hun vil gå med til at slippe ministerbilen, og gå ned i løn... Er helt sikker på, at det ville være en meget stor hjælp til vores økonomi.
Altså kan ikke tage hende seriøst, især fordi hun intet begreb har om hvad det vil sige at være en almindelig dansker, og ikke vide om du har nogen penge til de sidste uger i måneder...
Ja men det vås vil jeg ikke fylde min blog med, sad sørme bare og blev temmelig irretabel...

Men imorgen skal i få et billede af min poncho, som jeg fik monteret færdig i går morges og som har hængt til tørre så i kan få et billede...

Ved sørme ikke om jeg er tilfreds med den synes den er blevet åben i halsen...... hmm ved det ikke...
Men håber at få jeres mening imorgen

Håber i alle sammen har fået en dejlig start på det nye år ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar