tirsdag den 3. januar 2012

hængt til tørre...

Har lige vasket min poncho igen, for kom itl at tænke på, at jeg faktisk havde hængt den våd på ginen og ladet den hænge der og tørre og det er denne model nok ikke så god til-

Så er den vasket påny og ligger denne gang til tørre så kan jeg nok bedre vurdere hvordan og hvorledes med den halskant..

Har hyggehæklet et par grydelapper til en veninde...



Og er nu igang med overvejelser over, hvad der skal på pindende nu..

Kunne jo godt bruge en trøje..

Så tænker lidt på denne....

Fra kreativ strik


eller måske denne..





den trøje fra mayflower ligger i gratis opskrift lige


og jeg sidder og kigger og tænker.....
kunne det ikke godt se ud som om, at den er strikket i dobbeltgarn...
når man nu ser på garnforbruget og på selve det garn, der står anbefalet til den er jo faktiks kun til pind 3... hmmm ja jeg tænker bare, der står ikke noget om det i opskriften..

Eller måske skulle jeg hækle denne lækre sag



Ja mulighederne er sørme da mange tror den bliver trøjen fra mayflower sidder lige og strikker en masse strikkeprøver for at se, om der lige er noget af mit garn der lige passer :-)

1 kommentar:

  1. ja det er svært at bestemme sig. Syntes også den fra mayflower ser tykkere ud end p 3

    er spændt på hvad du vælger

    SvarSlet