fredag den 13. januar 2012

halvvejs mod 70....

Ja det er jeg nu, som manden min sagde imorges ved morgenbordet...
Idag er det nemlig min fødselsdag

Blev vækket med fødselsdagssang og pandekager og flot morgenbord...
Drengene glæder sig næsten mere til min fødselsdag end jeg gør, selvom Sune nu var lidt bekymret siden det var fredag den 13.....
Han havde hørt det godt kunne være en farlig dag....
Men trøstede ham med, at det skulle han nu ikke bekymre sig om, for når hans lækre mor havde fødselsdag kan det da ikke gå galt..

Har fået et ny strygebræt af mine drenge til min dampstation, det andet var så at sige ved at falde fra hinanden fik også en ny sigte af dem og lygter til min cykel, for den skal snart til at bruges en hel del. 

Og af manden min fik jeg et batteri til min bærbar, det har jeg også længe ønsket mig, for det andet duer ikke mere, så det er ikke så meget bærbar over den så det glæder jeg mig til at tage i brug...

Og er jo også medlem af rokken, og der er jeg medlem af en fødselsdags gruppe indtil videre er disse skønne gaver kommet


Dette etui er lavet til mine knitpro strikkepinde og ihh, hvor jeg glæder mig til at komme igang med at proppe alle mine pinde og diverse tilbehør i :-)
Er bare så glad for det også står der sørme også navn på Kære Pia den har du ramt rigtig godt...


Også fik jeg også dette stof med en vejledning og papstykker til, glæder mig vildt til at prøve at komme igang med det, synes, at det er spændende at komme igang med nye ting og dette her skal da helt klart også prøves :-)
Har set, at man kan lave en lille kostmetikpung på denne facon så der skal jeg da lige have fundet ud af hvordan jeg gør det :-)

De sidste gaver har postmand per stadig så dem må jeg lige vente lidt på endnu..

Men glæder mig til en dejlig dag med familien, vi skal hjem til mine forældre som holder fødselsdag for mig, rent luksus jeg skal bare dukke op.... Bliver skønt

Også er det også dagen hvor jeg skal sige farvel til min skolevogn.. Ikke, at det er en større begivenhed, andet end at vi nu i en periode skal nøjes med at have en bil, og når man bor på landet, hvor der ingen busser går, ja så bliver det lidt anderledes, det var også derfor, at jeg fik cykellygter af drengene :-)
Ja de er sørme morsomme :-)

Vil også lige ønske jer andre en dejlig dag...

Har i set at solen skinner, det gør den ihvertfald her..... :-)

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen :-)

    SvarSlet
  2. Hej Marion
    Kæmpe-stort tillykke. Kan allerede nu mærke at du selvfølgelig får en skøn dag. Er glad for at du kan lide gaven.
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  3. HIP HIP HUURRAAAAAAAAAAAAAAAA! stort tillykke med din fødselsdag og som den er startet kan intet da gå galt selv om det er fredag.

    Knus og stort tillykke med de halvejs 70

    SvarSlet
  4. Tillykke med dagen. - Så dejligt at blive fejret:-)

    SvarSlet
  5. Et stort og hjerteligt tillykke med fødselsdagen, Marion!

    Jeg ønsker dig en fantastisk fødselsdagsaften - dejligt at dine forældre fejrer dig så du ikke selv skal stå og lave mad mm.

    Tillykke!!!!

    P.S.: Og jeg er så snart halvvejs mod de 88, så du skal ikke pive over halvvejs 70, he, he :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med fødselsdagen
    og med de flotte gaver :o)
    mvh Mona

    SvarSlet