tirsdag den 24. januar 2012

Lasse

Han er ikke min søn af kød og blod, men den plads han har i mit hjerte er nøjagtig som han var min søn.

Han kom ind i mit liv, da han var 11 år, og jeg blev kæreste med hans far. Han boede hos sin far og jeg, så derfor kender vi hinanden på godt og ondt.

Men igår var hans store dag.
Han trodsede lige folkeskolelæren der sagde, da han var 12-13 år gammel, at han nok aldrig blev noget bogligt..

Han blev nemlig færdig som fysioterapeut igår.
Han var til eksamen i hans bachelor, og han fik fandme

12....

og se, bare en stolt og glad dreng han er...
(Hov ung mand må jeg vist hellere sige)


Og jeg og hans far vi er fandme så stolte ham... For er der nogen der har kæmpet for at nå dertil, så er det sgu ham.
Og jeg måtte da lige vande lidt høns for det var en stor dag for os allesammen.

På fredag skal vi så ind og se ham få overrakt sit eksamesbevis.

Skal så lige finde på den perfekte gave, og det er noget af en opgave, for han er en dreng der sjældent ønsker sig noget, for han har jo det han har brug for siger han....

hmmm jeg må i tænkeboks...

Men solen skinnede jo også igår, og så idag også, så kan det da ikke blive bedre :-)

Håber du får en dejlig solskinsdag, mon ikke jeg skal strikke lidt perlestrik til en afveksling :-S


3 kommentarer:

  1. Får heltkuldegysninger, hvor er det altså fantastisk :0)

    Stort stort tillykke tilLasse - og til jer

    SvarSlet
  2. Kæmpe-stort tillykke med "sønnen".

    SvarSlet
  3. HURRAAAA! til ham for den store sejer og det flotte eksamneskarakter.
    så godt gået!

    SvarSlet