lørdag den 14. januar 2012

skøn dag

Havde en helt vidunderlig dag igår og fik mange dejlige gaver.

Fik nogle nye afsnit til min ynglingsserie greys hvide verden, som jeg elsker at se og kan se dem igen og igen...

Også fik jeg også nogle flere gaver fra den fødselsdagsgruppe jeg er med i på rokken...







Og en veninde som jeg ellers ikke plejer at være på gave med sendte mig denne, da hun bare ved, at jeg virkelig har ønsket mig den længe



Og se bare her til min nye afhængighed af stoffer...



Den glæder jeg mig vildt til at skal ud og bruge ;-)

Og blomster væltede det også ind med så føler mig sørme heldig kan i tro..


Er igang med at bruge en af mine gaver som er noget jeg selv skal lave
se bare,



det bliver nok ikke lige min ynglingshobby, at sidde og lave sådanne noget i hånden men nu skal det altså laves færdigt...

Holder lige en pause fra min cardigan mens jeg overvejer hvad jeg skal stille på med den for prøv lige at se dette rygstykke, det er jo skide skævt.....
Aner simpelthen ikke, hvad der er sket


Nå men god dag til jer ude i bloggens land, hvis nogen forslag til mit rygstykke modtages de gerne, det er et stykke der bare er strikket lige op.....


 

3 kommentarer:

  1. Hej Marion. Forsinket, men ikke mindre velment tillykke med fødselsdagen. Dejligt at du havde en super god dag og sikke dejlige gaver du blev forkælet med.
    Knus fra Nete

    SvarSlet
  2. sikke da en gaveregn der lige faldt hvor du var ;O)

    SvarSlet
  3. hej
    ja det ser da lidt sjovt ud med den ryg... som om den kun er blevet strikket på hver anden pind.

    stort tillykke med dagen, dejligt at se at du er belvet rigtig beriget med en masse dejliget, altid godt at have så søde mennesker omkring sig.

    SvarSlet