torsdag den 19. januar 2012

Genbrugsguld

ved jeg ikke lige om man kan kalde det, men har arvet disse platter efter min farbror, og kan altså bare ikke finde plads til dem nogen steder herhjemme.

Men så tænker jeg, kunne jo være, at der sidder nogen ude i bloggens land som lige kunne bruge nogen af disse.





Det er bjørn wiinblad platter de 4 årstider.

Hvis du skulle sidde og tænke, at dem kan du da bare ikke leve uden, så send mig et samlet bud på, hvad du vil give for dem :-)

Synes det er synd at de skal ligge gemt væk et sted, hvis andre kan få glæde af dem, har også nogle andre sådanne flade nogle, dem tager jeg også lige billede af senere :-)

2 kommentarer:

  1. De er da skønne :0)

    Jeg har selv platter der bruges som tallerkener - de er fundet på loppemarked og sikker ikke noget kendt, men jeg elsker dem :0)

    Så du skal da bruge dem :0)

    SvarSlet
  2. Jeg synes også du skal bruge dem som tallerkner istedet for at sælge eller hænge dem på væggen.

    Jeg er i kronisk underskud for kagetallerkner og har derfor brugt juleplatter fra kgl. porcelainsfabrik af, men de er lidt for julet nu, så jeg skal på jagt efter andre som er billige og smukke for mig. Du vil jo også kunne tænke på din farbror hver gang i bruger dem.

    Kh. Lis

    SvarSlet