tirsdag den 31. januar 2012

sofapude


Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få lavet os en sofapude, endnu en er på nålen, da en jo ikke er nok :-)

Holder lige en pause fra beklædningsgenstande, da jeg stadig er lidt små mokket over den cardigan...

Denne her prøve ligger lige og kigger ved ikke lige om jeg synes det er et hit eller shit....


Er jo temmelig bundet af farvevalg når vores møbler ser sådanne ud som i kan se på billedet...
Ikke at jeg er utilfreds men for tiden har jeg en vis forkærlighed for pastelfarver især lyserød.... Men det passer jo ikke lige ind, så må "nøjes" med disse farver for nu.

Den øverste pude er hæklet i samarkand på nål 3og jeg har fundet en opskrift 
Hvis du har tid er denne side helt klart et besøg værd er temmelig betaget af hendes flotte farverige ideer :-)



5 kommentarer:

  1. Det er en skøn farve du har fundet til den flotte sofapude. Helt specielt og flot mønster, synes jeg.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Jeg kan også lide den runde den er rigtig flot

    jeg ved ikke om det er foto der gør det, men den grønne er meget dystert måske du sku ha den blå yderst (sorry røde kinder)

    SvarSlet
  3. ja kan heller ikke selv sætte finger på, hvad jeg ikke synes om ved det, men kan da godt være, at det er det, sad faktisk igår og overvejede om jeg skulle sætte en rød kant på ved siden af den grønne havde slet ikke tænkt på den blå/lilla... men det må da prøves :-)

    SvarSlet