torsdag den 19. januar 2012

Google Chrome

Ja nu er jeg jo typen der ellers bedst kan lide, at tingene er som de plejer at være Især når 
det drejer sig om min computer.
Der skal alt bare være, hvor det plejer og som det plejer...

Efter min harddisk røg i vasken har absolut intet været som det skulle, har haft bøvl med internettet er så skide langsomt, at jeg næsten kunne nå at strikke en sweater inden den skiftede side, og har haft rigtig mange problemer med bloggen..

Men nu er problemet løst mit internet stryger afsted, jeg kan komme på alles blogs og endda også kommentere...
Nu skal jeg så bare lige vænne mig til at alt ser helt anderledes ud. Men tror godt, at jeg kan leve med det så længe internettet bare køre derud af

Kan kun anbefale andre at prøve det samme :-)

Håber i har haft en god dag ude i bloggens land 

Og forresten mokken er sendt afsted til langbortistand og jeg den lækre er vendt tilbage :-) Har nydt dagen med at hygge med min strikkemaskine og se greys hvide verden imens. 
Det er bare skønt :-)

3 kommentarer:

  1. Så vil jeg da straks prøve om jeg kan sende dig en kommentar. Jeg har nemlig fået alle kommentarer til dig indtil nu afvist på min email-konto ??? underligt. Vi ser hvad denne her laver.

    SvarSlet
  2. jamen jeg har også haft store problemer med at komme til at kunne noget som helst på bloggen så er glad for at det fungere igen :-)

    SvarSlet