mandag den 9. januar 2012

Gik ud som et lys....

Og må da vist være det man kalder udhvilet...

Gik ud på sofaen kl 2030 igår og vågnede kun lige for at gå i seng og har så ellers sovet lige til kl 7 imorges... så nu må jeg da være frisk...

Havde besøg af 4 søde damer igår, som gerne ville indvies lidt i strikkemaskinens verden, håber, at der åbnede sig en helt ny verden og de nu kan komme igang med maskinen :-)
Vil nu ikke kalde mig for altvidende indenfor strikkemaskiner, langtfra, jeg mangler stadig en hel masse at lære, men jeg kan da godt lige vise de grundliggende ting på sådanne en sag...

Og og og... blev jeg da lige overrasket da jeg loggende ind på bloggens verden idag... ikke mindre end 42 faste læsere har jeg nu....
Ja må da sige, at lidt stolt er jeg da, for nogen gange overvejer jeg om jeg bare skriver ud i intetheden, men åbenbart ikke, og det er da dejligt at vide...
Måske man skulle overveje en giveaway i den anledning bare sådanne for at fejre det...
Hmmm må lige i tænkeboks, hvad den mon skal indeholde.

Har absolut intet nyt på kreafonden men mon ikke, at det dukker op snart igen, for nu er energien da tilbage for fuld styrke og total klar til at gå igang med min to do liste, som langsomt vokser op...
Har lige et par ting der lige skal laves har lovet min svigerfar en ny trøje og min mor en jakkesag, så må jo hellere lige igang for mit hovede bobler med nye sager jeg gerne vil have tryllet frem både ved maskinen og på pindende...

Håber i alle får en skøn og dejlig dag derude... Mon ikke solen titter frem til os idag?????

2 kommentarer:

  1. Dejligt at man kan give sin viden videre, og at man ikke er al-vidende gør jo bare det hele mere menneskeligt, og jordnært. Jeg er sikker på at de kære damer har fået nok begynder viden på en dag, til at meget måske alligevel ikke huskes før de står i situationen og skal bruge det.

    Selv om de ikke er der som faste læsere er jeg sikker på der kommer mange forbi som læser ens blog. Tillykke med de 42 faste læsere.

    kh. Lis

    SvarSlet
  2. hej Marion
    Næh, du skriver ikke ud i intetheden ..
    Men jeg kender godt den følelse, hvis ikke rigtig der kommer respons.
    (hvis det er det , der er tilfældet. Jeg ved det jo ikke - jeg er en af de 'nye' - men jeg holder selv af at give og modtaget kommentarer, så man kan mærke der er modtagere i den anden ende :o)
    jeg glæder mig til at læse med på din blog, og se hvad det er du laver.
    hilsen Mona

    SvarSlet