onsdag den 25. januar 2012

Lidt skuffet

Og lidt slukøret var jeg da også, da jeg forlod stof2000 i Næstved idag..

Havde ellers set frem til netop denne indkøbstur udstyret med et styks gavekort og glæden ved at skulle shoppe stof ind..
Og synes godt nok, at det var et sølle udvalg der var....
Der var ikke lige det jeg som jeg kunne bruge...

Men når jeg sidder nu og summer og besøget, har jeg da fået et par ideer til noget af det stof jeg så, så skulle måske begive mig derind igen...

Men det er nok også i sammeligning med en lillebitte butik der ligger i vordingborg, når man først træder ind virker den en anelse rodet for at sige det mildt og også temmelig proppet, men hold da fest en masse lækkert stof hun har på sine hylder.
Der er altså bare noget af et udvalg når man sådanne tænker på størrelsen af butikken..

Så havde nok lidt store forventninger til stof2000, som jo er en kæmpe butik....

Nå men jeg må i tænkeboks mens jeg snydehækler, og se om der ikke dukker noget op i mit hovede :-)

Men til jer der bor i nærheden af Vordingborg og ikke kender den lille lækre butik i Algade så er den altså et besøg værd :-)

Håber i har haft en god og dejlig dag 

8 kommentarer:

  1. Sommetider oplever jeg at kunne gå rundt i et sandt eldorado af ting og sager uden at kunne finde ud af at købe noget - og andre gange handler jeg ind med arme og ben hvor andre ikke lige synes der er noget at købe .. Det kan være du finder en masse ved andet gennemløb ;o)
    god fornøjelse
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Hej
    Er det den skønne Misha butik du mener? Det er min ynglingsbutik... Og Lotte er super til at hjælpe med alt muligt....
    Jeg har det faktisk på samme måde som dig, når man kommer i Stof 2000..... Deres udvalg er meget ringe set i forhold til butikken.... Men i Misha... Det er paradis :o)
    KH Lilian

    SvarSlet
  3. Du skulle overveje en tur til roskilde i stof og stil - det er fantastisk :0)

    SvarSlet
  4. Det kan jo også være at alle nyheder ikke er kommet hjem endnu.

    Hvordan snyde hækler man ???

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. he he med at snyde hækle mener jeg, at jeg jo havde lovet mig selv at lave min cardigan færdig inden jeg begyndte på noget nyt, men kunne ikke dy mig for lige at gå lidt igang med at hækle da trangen meldte sig...
    så derfor snydehækler jeg :-)

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Jeg fik da sat det forkerte link ind kan jeg se :(

    Men Mischa har en blog ;)

    http://mischa-stofoghobby.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. tak for den maria, ja jeg lurede godt nok lige på den anden side og tænkte det er da ikke hende :-)

    SvarSlet