mandag den 30. januar 2012

10 år

I lørdags var det 10 år siden, at simon og sune kom til verden.
Dagen, hvor min farmor havde fødselsdag da hun levede og hvor Astrid Lindgren døde.


Ville havde lagt nogle billeder ind af mine drenge som små, men kan sørme ikke lige få den scanner til at virke. (tror at alt elektronik, der er i nærheden af mig går i stykker når jeg nærmer mig)

Og nu er de to store drenge, som har fejret deres runde dag hele weekenden.

Fredag holdte vi vaskeægte diskofest. Og vi ryddede vores stue for møbler så der var plads til dans mm.


med fine drinks


som kunne hentes i baren





diskolys og røgmaskine var sat op i loftet





Der blev danset stoledans, limbo, ballondans og meget mere...








der er desværre ingen billeder af limbodansen for der sad jeg og holdt en stang :-)

Men nogle dejlige unger, og ingen ballade, men bare ren hygge...


Lørdag skulle hele stuen på plads igen, for der kom den ene del af familien til kaffe og kage, og søndag den næste del af familien...
Så nu orker jeg ikke mere fødselsdag er godt nok temmelig flad efter denne weekend. Så er det godt at man absolut ingenting skal idag.

Men ungerne var glade og taknemmelige og synes at det havde været en fantastisk fest og dejlig fødselsdagsweekend.
Og denne fest er noget de har snakket om lige siden engang i foråret sidste år, så prøv at forestille jer, hvordan de havde det hele fredagen kunne bare ikke vente.

Men kan varmt anbefales at holde sådanne en fest for ungerne, for man lærer jo også de andre børn lidt bedre at kende.

Idag foregår dagen helst i stilhed vil jeg sige :-)

Håber du har haft en god weekend...

3 kommentarer:

  1. Tillykke med drengene..dejlig når det hele går så godt.;-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med de fine to, lyder dejligt (og hårdt) med sådan en weekend ;0)

    SvarSlet
  3. Kæmpe stort TILLYKKE med drengene. Skønt at I holdt en disco fest for dem. Det glemmer de aldrig.
    Knus fra Nete

    SvarSlet