tirsdag den 10. januar 2012

En dejlig dag

Er hvad jeg har haft idag :-)

Har været sammen med en god veninde vi mødtes på et maskinstrikningskursus i sakskøbing, for nok godt et år siden, og det har så udviklet sig til et udemærket og skønt venskab.

Hun bor helt oppe i Nordsjælland, så det er ikke bare sådanne en man lige smutter forbi hos, men idag havde hun fri og jeg har jo næsten altid fri, så jeg pakkede mit happengut og strøg derop og var der det meste af dagen.
Det var bare rigtig hyggeligt at snakke og sludre og fælles interesser.

Hun er rigtig god til at sy, så vi fik lavet en grundmodel til en nederdel, som jeg så skal forsøge at få syet til mig selv :-)
Dejligt at lære nye ting og skønt når det er i selskab med en skøn pige.. :-)

Så nu er der ladet op og klar igen til at få lavet en masse mon ikke først den nederdel lige skal sys :-)

Håber i andre har fået en god og dejlig dag med en i har nær...

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig hyggelig dag I har haft :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Det lyder som en skøn dag. Det er så dejligt at have en ven man kan være sammen med i ny og næ og lave sjove ting sammen med.
    Glæder mig til at hører om hvordan det er gået med at klippe og sy nederdelen og hvordan den kommer til at se ud.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. uhh kan næsten heller ikke vente med at komme igang men havde lovet mig selv lige at få lagt de 4 kurve vasketøj sammen der stod og grindede af mig sammen først også havde jeg en telefonisk rådgivning med ase vedr ansøgninger der lige skulle ordnes så nu må jeg se om jeg kommer igang....

    SvarSlet
  4. skøn med gode veninder og en dejlig dag. dem kan man ikke få for mange af.

    SvarSlet