søndag den 15. januar 2012

kostmetikpung :-)


Så blev det første forsøg færdig har håndsyet sekskanterne sammen som sad om nogle papstykker.
Også ellers syet den sammen

som i nok kan se, er dette mit første forsøg med en lynlås, så tænkte ikke lige på at sætte den længere nede..
Der skulle have været en længere lynlås i, men havde ikke lige nogen på lager, og kunne ikke vente med at komme igang.

Men se bare har skam også syet foer i....


Har en del problemer med bloggen for tiden kan ikke komme ind på nogle blogs og hvis jeg endelig kommer ind, så kan jeg ikke komme til at kommetere...
Lidt noget møg, nogen andre der oplever samme problem???

Håber i har haft en dejlig weekend jer derude i bloggens land....


7 kommentarer:

  1. Hej og tak for sidst :)
    Den er da blevet mega sød :)
    Ring lige til mig hvis du står og mangler en lynlås igen..... Jeg har mange på lager LOL.
    Vi ses
    KH Lilian

    SvarSlet
  2. hej
    ja det samme problem jeg og er støt på et par stykker til her inde som siger det samme.. så det er nok noget på serverne der er galdt.

    fin lille pung.

    SvarSlet
  3. Jeg har stadig første forsøg med en lynlås tilgode så jeg syntes du har klaret det.

    Ja jeg har også det problem og har vist løst det se evt min blog http://tulipan-hygge.blogspot.com/2012/01/igen-kommentar-problemer.html

    SvarSlet
  4. PS må desværre meddele jeg lige har været på vej til en side, hvor jeg ikke kunne komme ind SORRY!

    SvarSlet
  5. hej Marion
    jeg har oplevet lidt i samme boldgade med ikke at kunne kommentere ..
    og så har jeg oplevet helt at blive smidt af. Det var ikke sjovt.
    mange hilsener Mona

    SvarSlet
  6. Du kan roligt gemme alle de kritiske bemætkninger om dine syevner, det er dælme godt arbejde af et førstegangsforsøg :0)

    SvarSlet
  7. Mange tak skal du have det varmer med ros

    SvarSlet